پیام تسلیت مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت سالروز رحلت ملکوتی امام راحل و قیام خونین ۱۵خرداد

متن پیام به شرح زیر است:

 ""خردادماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه ) است، شخصیتی که در پرتو ایمان به خدا و با الهام از نهضت پربار حسینی(ع) و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فروریزد و پرچم باشکوه حق و حقیقت را برافراشته نماید.

امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (ص) بنیان نهاد و تاریخی‌ترین انقلاب سده‌های اخیر را رهبری و هدایت کرد و تا آخرین روزها و لحظات حیات با برکت و شریف خویش دغدغه عزت اسلام و ایران را داشت.

بدون تردید نقش این مرد همیشه جاودان تاریخ در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی و بویژه قیام 15 خرداد 1342 که نقطه عطف و آغازی برای طوفان عظیم انقلاب اسلامی است، بی بدیل بوده است. ملت ایران بخوبی میدانند تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن و تعظیم شخصیت والای ایشان، ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمان انقلاب اسلامی جانفشانی نموده‌اند.

اینجانب ضمن تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر قیام خونین ١٥ خرداد به عموم‌ مردم بویژه جامعه هدف و کارکنان اداره کل بهزیستی استان ایلام، امیدوارم بتوانیم پاسدار آرمانهای امام راحل و خون پاک شهدای والامقام تحت فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) باشیم و برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی همواره تلاش کنیم.""

حسین نورعلیوند

کد خبر 81160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد