در رسانه| ۱۱ میلیارد ریال برای تکمیل مرکز نگهداری معلولین گرمی اختصاص یافت

اردبیل - ایرنا - فرماندار گرمی مغان از اختصاص ۱۱ میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان مرکز نگهداری معلولین این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا ، حسین مولایی روز پنجشنبه در جریان بازدید برخی مسئولان از این پروژه گفت: این اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی و استانی اداره کل بهزیستی تامین شده است.

وی به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی این پروژه اشاره کرد و افزود: باقی مانده پنج درصد برای اتمام پروژه شامل محوطه‌سازی و خرید تجهیزات و لوازم ساختمانی است که با هزینه‌کرد این اعتبار تا ۲ ماه آینده تکمیل شده و به بهره‌برداری خواهد رسید.

اسماعیلی، نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید از آمادگی برای حمایت مالی و تامین بخشی از اعتبار مورد نیاز جهت اتمام پروژه از طریق سازمان بهزیستی کشور و سایر منابع خبر داد.

احداث ساختمان‌ جدید مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و ذهنی در شهرک ولیعصر گرمی مغان که از حدود ۱۰ سال پیش آغاز شده، بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) بالای ۱۴ سال ۵۰ نفر ظرفیت دارد و هم‌اکنون ببش از ۴۰ معلول از منطقه گرمی و شهرستان‌های همجوار در ساختمان اجاره‌ای در مرکز شهر نگهداری می‌شوند.

گرمی مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد.

کد خبر 79765

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد