در رسانه | ساختمان نگهداری معلولان در گرمی به بهره برداری می رسد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گرمی، حامدرضایی مدیرکل بهزیستی استان در بازدید اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس و مولایی فرماندارگرمی از روند احداث طرح ساختمان نگهداری معلولان در این شهرستان گفت: ساختمان‌جدید مرکزتوانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و ذهنی در گرمی در محل شهرک ولیعصر این شهر بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی گفت: ساختمان‌جدید مرکز واقع در جوار شهرک ولیعصر (عج) به همت خیرین و نیکوکاران و اعتبارات دولتی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۵ درصدی و با زیر بنای ۱۳۰۰ متر مربع برای تعداد ۱۰۰ نفر از معلولان خدمات ارائه خواهد داد.

مولایی فرماندارگرمی هم از اختصاص ۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به این مرکز از اعتبارات شهرستانی و استانی اداره کل بهزیستی برای تکمیل این مرکز خبرداد و افزود:باقی مانده ۵ در صد برای اتمام پروژه شامل محوطه سازی و خرید تجهیزات و لوازم ساختمانی است که با هزینه کرد این اعتبار، درنهایت این طرح بنابرقول مساعد مدیرکل بهزیستی استان تا دو ماه آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

 ولی اسماعیلی  نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی هم ضمن بازدید از ساختمان در دست احداث نگهداری معلولان این شهرستان، از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی ساختمان قرار گرفت و آمادگی خود را در زمینه حمایت مالی و تأمین بخشی از اعتبار مورد نیاز جهت اتمام پروژه، از طریق سازمان بهزیستی کشور و سایر منابع اعلام نمود.

وی ابراز امیدواری کرد با تأمین اعتبار مورد نیاز، پروژه مذکور در آینده ای نزدیک به بهره برداری برسد.

مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) بالای ۱۴ سال ۵۰ نفر ظرفیت دارد و هم اکنون ببش از ۴۰ نفر معلول از منطقه گرمی و شهرستانهای همجوار و در این مرکز در ساختمان اجاره ای در مرکزشهر نگهداری می شوند.

کد خبر 79720

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد