اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات دوچندان شده است

سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران در یادداشتی ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد رضا بشیری اظهار داشت:امروزه نقش روابط عمومی ها در کمک به تصمیم گیری های مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی انکارناپذیر و  قابل توجه است. نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفه ای، علمی و الکترونیکی، ‌ از مشخصه های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است. بنابراین، ‌ از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتی جهانی است و در واقع، ‌ منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیم گیری یک سازمان است.
 
وی گفت:اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
بشیری همچنین روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده  را یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار دانست و گفت:روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران به افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
 
این مقام مسئول بیان داشت:محور اساسی کار روابط عمومی کسب منافع برای کل سازمان است که میتواند با اجرایی شدن این توجهات،  گام‌های بلندی را در حرکت روبه رشد نظام ارتباطی و روابط عمومی درکشور بردارد و این حرفه و فن تخصصی را در جایگاه و مرتبه و منزلت واقعی خویش قرار دهد. در واقع می‌توان گفت روزملی ارتباطات و روابط عمومی می‌تواند نقطه عطفی را در توسعه و تحول واحدهای روابط عمومی درایران ایجاد نماید.
 در ادامه سرپرست روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران برای پیروزی و سربلندی همه ارکان خدمتگزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی اظهار امیدواری کرد.

کد خبر 79709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد