در سانه | مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:
آگاه‌سازی مردم نسبت به خدمات بهزیستی مورد توجه قرار گیرد

ایسنا/اردبیل مدیر کل بهزیستی استان اردبیل بر اهمیت آگاه‌سازی مردم نسبت به خدمات بهزیستی و افزایش همکاری و همگاهنگی بین حوزه های مختلف بهزیستی تاکید کرد.

حامد رضایی، ۲۵ اردیبهشت در این نشست اظهار کرد: در سال۱۴۰۱ به لطف خدا تحولات زیادی را در حوزه های مختلف بهزیستی شاهد بودیم و پیگیر بودیم تا بتوانیم در تمامی حوزه های مربوطه، فعالیت ها و خدمات بهزیستی را معرفی نماییم.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با اشاره به اهمیت آگاه‌سازی مردم نسبت به خدمات بهزیستی افزود: حوزه امور اجتماعی یکی از شاخص ترین حوزه ها برای ارائه خدمات مستقیم به مردم است و در سال گذشته برنامه های خوبی مثل حضور اورژانس اجتماعی در روستاها، اعزام فرزندان بهزیستی به سفرهای زیارتی، ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده های تحت پوشش و چندین فعالیت دیگر را در سطح استان و شهرستان ها انجام داده اند و در سالِ جاری سعی بر این است که شاهد فعالیت های پر رنگ تر، قوی تر و پر شتاب تری در این حوزه باشیم.

رضایی افزود: تلاش بر این است با افزایش همکاری و هماهنگی بین حوزه های مختلف بهزیستی من جمله حوزه پیشگیری، امور اجتماعی، مشارکت و توانبخشی و ارتباطات بین بخشی و برون بخشی در پیشبرد اهداف سازمان بیش از پیش موفقیت حاصل شود.

کد خبر 79702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد