توکلی؛سرپرست معاونت مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور شد

علی محمد قادری معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور،طی حکمی معصومه توکلی را به عنوان«سرپرست معاونت مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری»منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛متن حکم به این شرح است:

خواهر ارجمند سرکارخانم معصومه توکلی

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند سرکارعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست معاونت مشاوره و امور روانشناختی مرکز توسعه پیشگیری»منصوب می‏ شوید.

از آنجا که انسان‏های دارای سلامت روانی اجتماعی از ارکان ویژه بالندگی هر کشوری محسوب می‏گردد و نظر به نقش و جایگاه ویژه خدمات مشاوره و روانشناختی در تثبیت و تقویت نظام سلامت و ارتقاء کیفیت زندگی، پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی، تقویت شادابی و نشاط و افزایش سرمایه اجتماعی، انتظار دارم تمامی توان خویش را در جهت نیل به اهداف ذیل بکارگیرید.

  1. برنامه ریزی منسجم و مبتنی بر رویکردهای پیشگیرانه و ارتقایی در راستای تثبیت و تقویت نظام سلامت روان و پیشگیری از آسیب‏های روانی اجتماعی براساس سبک زندگی ایرانی اسلامی، قوانین بالادستی و تولیت سازمان بهزیستی کشور در حوزه سلامت اجتماعی.
  2. بهره گیری از رویکردهای نوین علمی – کاربردی جهت انجام مداخلات تخصصی و ارتقاء نظام حمایت‏های اجتماعی کارآمد، به منظور پیشگیری و کاهش طلاق، و تعدیل و کنترل عوارض ناشی از آن در جهت صیانت و تحکیم بنیان خانواده.
  3. نظارت مستمر و پویا بر عملکرد و روند ارائه خدمات مراکز مشاوره ای حضوری و غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) در بخش‏های دولتی و غیردولتی.
  4. اهتمام در راستای شناسایی روند تغییرات عوامل خطر و محافط سلامت روانی اجتماعی و تبیین عوامل اجتماعی موثر بر سلامت با تمرکز بر نشاط، امید و حذف موانع برای دسترسی بیشتر و بهتر افراد به خدمات سلامت روان.
  5. مدیریت اقدامات مبتنی بر یافته‏های علمی و شواهد و تجارب بین المللی در زمینه حمایت‏های روانی – اجتماعی در بلایا (محب) بمنظور کاهش رنج و آلام آسیب دیدگان در حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساز.

       توفیقات روزافزون سرکارعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می ‏نمایم.

                                                                                                              

                                                                                        علی محمد قادری

                                                                     معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 79696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =