تبیین خدمات بهزیستی برای مردم و مطالبه‌گری از مسئولین باید در راس وظایف روابط عمومی باشد.

به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی گردهمایی رابطین روابط عمومی در بهزیستی کردستان با حضور حسین رسولی مدیرکل بهزیستی کردستان ، دکتر احمدی مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در کردستان ، عارف رحیمی مسئول روابط عمومی بهزیستی کردستان و جمعی از کارشناسان و رابطین روابط عمومی سراسر استان در سنندج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان، حسین رسولی در نشستی که به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیر و کارشناسان و رابطین حوزه روابط عمومی ستاد و شهرستانها برگزار شد، ضمن تبریک این روز، انعکاس موفق عملکرد یک سازمان را از وظایف روابط عمومی ها دانست.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در دنیای امروز نه یک فعالیت ویترینی که آینه تمام نمای هر سازمان است، خاطرنشان کرد: موفقیت مدیران سازمانی در ارتباط مستقیم با  حوزه روابط عمومی می باشد.

رسولی با اذعان به اینکه روابط عمومی وظایف گسترده و ویژه ای دارد  و مطالبه گری وظیفه اصلی روابط عمومی ها است، عنوان کرد: اقدامات و فعالیت های بهزیستی توسط روابط عمومی باید به درستی به جامعه اطلاع رسانی می شود

وی ضمن خطاب قرار دادن رابطین روابط عمومی های شهرستانها تاکید کرد: اتعکاس لحظه به لحظه خدمات ارائه شده در شهرستانها از جمله وظایف این حوزه  است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و امروزه با تحول دنیای رسانه  و عصر ارتباطات در انعکاس و انتشار فعالیتهای بهزیستی کوشا باشید

وی همچنین تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید پل ارتباطی میان مدیران و کارکنان یک مجموعه باشند.

کد خبر 79546

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد