ملاقات مردمی مدیر کل بهزیستی قم با مددجویان شهر قنوات

برنامه ملاقات مردمی مدیر کل بهزیستی قم امروز در مرکز مثبت زندگی شهر قنوات برگزار شد.

انیس آمره رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی ضمن اعلام این خبر افزود: در دوره مدیریتی جدید با تصمیم مدیر کل محترم مقرر شد بجای حضور مددجویان از نقاط مختلف استان در ستاد بهزیستی جهت ملاقات با مدیر کل ، ایشان در مراکز مثبت زندگی حضور پیدا کنند و ملاقاتهای مردمی دوشنبه ها با حضور مددجویان هر محله و منطقه در همان نقطه انجام شود که هم گامی در جهت تکریم مددجویان است و هم کاهش هزینه های تردد و...

آمره افزود : در ملاقات مردمی این هفته ، مدیر کل بهزیستی باتفاق ریاست اداره مشارکتهای مردمی و مسولین گروه های جهادی و بسیج قنوات و قمرود پذیرای 10 نفر از مددجویان بودیم که مدیر کل بهزیستی ضمن ارائه بن خرید کالا به مبلغ 10 میلیون ریال به هر مددجو دستورات لازم جهت رسیدگی فوری به مشکلات ایشان را صادر کرد.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی قم با اشاره به بازدید مدیر کل بهزیستی از بخشهای متخلف مرکز مثبت زندگی قنوات و مرکز درمان معتادین و... افزود : در این دیدار مدیر کل ضمن تاکید به ارتباط مستمر و موثر مسول مرکز مثبت زندگی با مسولین محلی ، شهردار ، بخشدار ، امام جمعه محترم ، گروه های جهادی و بسیج و استفاده از ظرفیت ایشان و خیرین منطقه جهت رفع مشکلات مددجویان ، بر شناسائی نیازهای مددجویان ، پیگیری امور پرونده های پشت نوبتی و ارائه منظم آمار خدمات و فعالیتهای مرکز تاکید کرد.

لازم به ذکر است در پایان این برنامه از منازل دو نفر از مددجویان هم بازدید شد.

کد خبر 79081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد