کسب موفقیت در فرزندان بهزیستی باید نهادینه و گسترش یابد

آئین رهسپاری فرزندان بهزیستی گلستان به زندگی مستقل با حضور مدیرکل، معاون اجتماعی و برخی از مسئولین خانه‌های کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی گلستان؛ آئین رهسپاری فرزندان تحت سرپرستی بهزیستی استان به زندگی مستقل برگزار شد.

در این مراسم عارف کیانی مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: هدایت به زندگی مستقل و خروج از خانه های کودکان و نوجوانان سازمان به منزله اتمام حمایت ها و نظارت همکاران ما نبوده و قطعاً بهزیستی همواره حامی این فرزندان خواهد بود.

وی افزود: موفقیت این عزیزان مرهون حمایت ها و تلاش‌های جهادگرانه مربیان، مسئولین خانه‌ها و همکاران بهزیستی بوده که مورد تأکیدات شرع و دین مبین اسلام است.

کیانی ادامه داد: شما فرزندان با افتخار آفرینی و کسب موفقیت‌های روز افزون بعنوان الگویی کامل و مصداقی عینی برای خواهران و برادران کوچکتر خود در مراکز هستید.

مدیرکل بهزیستی گلستان تصریح کرد: این فرزندان بعنوان بزرگترین سرمایه انسانی جامعه و بهزیستی باید با همتی والا و روحیه ایثارگرانه در ترویج فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی و دست‌یابی به قلل رفیع موفقیت برای ایرانی آباد و قوی قدم بردارند.

وی اظهار داشت: این ظرفیت عظیم انسانی در خانواده بزرگ بهزیستی یک موهبت الهی بوده که باید بیشترین حساسیت و هدایت را بری آینده آنان خواهیم داشت.

گفتنی است در گلستان ۲۵۵ کودک و نوجوان تحت سرپرستی سازمان بهزیستی و در خانه‌های کودکان و نوجوانان مشغول به زندگی هستند.

کد خبر 79067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد