ورزشکار قزوینی چهار نشان مسابقات شنای جانبازان معلولان کشور را از آن خود کرد

قزوین - ایرنا رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین گفت: بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور شنا جانبازان و معلولین،بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در حالی به کار خود پایان داد که ابوالفضل نصری جیرنده ای تنها نماینده استان قزوین در رقابت های شنا اب عملکرد درخشان خود چهار نشان رنگارنگ کسب کرد.

مصطفی دیندار مهربان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور شنا با نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک و با حضور ۹۰ شناگر از سراسر کشور برگزار شد،افزود: نصری در ۱۰۰ متر قورباغه توانست با پشت سر گذاشتن تمامی حریفان به نشان طلا دست پیدا کند.

وی همچنین ادامه داد : در مواد ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر کرال پشت نیز ابوالفضل نصری جیرنده ای در جایگاه دوم ایستاد و در ماده ۱۰۰ متر آزاد هم به نشان برنز این دوره از رقابت ها بسنده کرد.

رییس هیات ورزش های جانبازان و معلولین استان قزوین گفت: نگاه ها نسبت به رشته های جانبازان و معلولان در مقایسه با سالیان قبل بهتر شده است و خیلی از مسوولان و مردم به ما ابراز محبت و توجه دارند با این وجود هنوز برای جلب نظر مسوولان و جامعه برای حمایت از تیم ها جای کار زیادی وجود دارد.

دیندار مهربان در پایان اظهار کرد : جامعه ورزشی معلولین استان قزوین در سال های اخیر توانسته با نشان دادن ظرفیت ها و استعدادهای موجود در جایگاه خوبی از کشور قرار گیرد و باید در حمایت از این ورزشکاران همتی استانی و همه جانبه صورت گیرد.

کد خبر 78980

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد