شهریار| نشست خبری رئیس بهزیستی شهرستان با اصحاب رسانه

دومین نشست خبری ناصر نیک افشار رئیس بهزیستی شهریار با حضور خدامعلی نورانی مسئول روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران، مسئولین و اصحاب رسانه در دفتر مدیریت این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس بهزیستی شهرستان شهریار در دومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه از طرح ها، برنامه ها و فعالیت این نهاد با اصحاب رسانه گفتگو کرد.

ناصر نیک افشار ضمن بیان کسب رتبه برتر در مدیریت و عملکرد در شش ماهه اول سال در بهزیستی استان تهران عنوان کرد: هدف ما در بهزیستی شهریار حفظ این رتبه و ارتقا کیفیت در در ارائه خدمات می باشد.

رئیس بهزیستی شهریار در نشست خبری از غربالگری ۶ هزار نوزاد در سال گذشته خبر داد و گفت: امیدوار هستیم بتوانیم با برنامه ریزی و ارائه خدمات درست ناشنوایی مطلق را ریشه کن کنیم و دیگر شاهد کودکی نباشیم که مشکل گفتاری داشته باشد.

این مسئول در ادامه افزود: مشارکت اجتماعی و اقتصادی افراد دارای معلولیت و توانمندسازی این افراد بسیار حائز اهمیت است و تلاش های خوبی صورت گرفته و در سال گذشته مبلغی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان برای اشتغال این افراد داده شد و باید برنامه ریزی درست با نگاه علمی  انجام شود تا بتوانند مشاغل درستی راه اندازی کنند.

نیک افشار در ادامه سخنانش اظهار داشت: خوشبختانه شهرداران و مدیران شهرستان شهریار در خصوص مناسب سازی شهر و برای حضور افراد دارای معلولیت فعالیت و عملکرد خوبی داشته و برای آگاه سازی در نظر داریم همایش علمی با حضور دانشگاه آزاد و پیام نور شهرستان برگزار کنیم تا نگاه علمی به این امر مهم انجام شود.

وی در خصوص پیشگیری از معلولیت ها خاطرنشان کرد: با توجه به مهم بودن پیشگیری از معلولیت ها در بارداری، آزمایشات ژنتیک زوجینی که فرزند معلول دارند و غربالگری به صورت رایگان انجام می شود تا از وجود معلولیت در خانواده ها پیشگیری شود.

قابل یادآوری است در این نشست از خبرنگاران حاضر در جلسه با اهدا لوح تقدیر تقدیر شد.

کد خبر 78910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد