در رسانه| مدیرکل بهزیستی اردبیل خبر داد:
ارائه مشاوره تلفنی به ۲۴ هزار و ۶۰۰ نفر در سال گذشته

مدیرکل بهزیستی اردبیل به ارائه خدمات مشاوره‌ای بهزیستی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته به ۲۴ هزار و ۶۰۰ نفر مشاوره تلفنی ارائه شده است.

به گزارش سبلان ما، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی اردبیل ظهر امروز در همایش روز روانشناسی که در مجتمع فرهنگی و هنری فدک برگزار شد، گفت: یکی از خدمات رایگان بهزیستی برای عموم مردم، خط مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ است که همه روزه از ساعت هشت تا ۱۲ در خدمت مردم است.

وی گفت: خدمات مشاوره‌ای شامل مشاوره‌های تحصیلی، خانوادگی، ازدواج، افسردگی، کودک و نوجوان، فرزند پروری و نظایر آن است که در طول سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۴ هزار و ۶۰۰ مورد مشاوره تلفنی ارائه شده است.

رضایی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۶ هزار و ۶۰۰ مورد مشاوره در مراکز مختلف زیرپوشش بهزیستی استان اردبیل ارائه شده، گفت: به صورت سه ماه یکبار، تمام مراجعات پایش می‌شوند و نظارت‌های لازم جهت ثبت و ضبط نوع فعالیت‌ها انجام و کمک‌های لازم برای ارائه به خانواده‌ها پیگیری می‌شود.

مدیرکل بهزیستی اردبیل ادامه داد: بهزیستی علاوه بر ارائه خدمات به جامعه زیرپوشش، وظایف مهمی در قبال عموم مردم جامعه دارد و اگر مداخله در بحران و کمک به خانواده‌ای مورد نیاز باشد، حوزه اورژانس اجتماعی وارد عمل می‌شود.

کد خبر 78828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد