🔹🔸هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد است

همایون عمودی‌زاده در آیین نواختن زنگ آغاز هفته کارگر که در شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر برگزار شد، بیان کرد: جامعه کارگری استان همواره با تمام سختی‌ها و دشواری‌ها پای کار بوده و در بحث تولید و رونق آن از خودگذشتگی کردند.

به گزارش روابط عمومی  و پایگاه اطلاع رسانی بهزیستی لرستان، همایون عمودی‌زاده مدیر کل بهزیستی لرستان در آیین نواختن زنگ آغاز هفته کارگر که در شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر برگزار شد، بیان کرد:

جامعه کارگری استان همواره با تمام سختی‌ها و دشواری‌ها پای کار بوده و در بحث تولید و رونق آن از خودگذشتگی کردند.

عمودی‌زاده با بیان اینکه باید فرهنگ کار به خوبی در بین مردم استان نهادینه شود، ادامه داد: کار فقط پشت میزنشینی یا نگهبانی یک اداره نیست، کار شامل همه اموراتی که در زندگی برای امرار معاش صورت می‌گیرد، است و اشتغال در ادارات دولتی را نیز شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: وظیفه اصلی گسترش فرهنگ کار و تلاش در بین جوانان جویای کار بر عهده ما مدیران و مسئولین است که در این زمینه تلاش کنیم و با آموزش‌های مهارتی جوانان را به کسب و کارهای فنی و خود اشتغالی تشویق کنیم.

مدیرکل بهزیستی لرستان با بیان اینکه لرستان از نظر منابع خدادادی و طبیعی ظرفیت‌های فراوانی دارد و باید به درستی در جهت توسعه و اشتغال از آن استفاد کنیم، اضافه کرد: کارگران پای انقلاب ایستاده‌اند و در تمام میدان‌ها لبیک گفته‌اند،

در تمام عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تا مقابله با تحریم‌های ظالمانه اقتصادی همواره در میدان عمل بودند و نقشی بی بدیل و ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.

این مسئول افزود: هفته کارگر فرصتی مناسب برای تبیین نقش ارزشمند کارگران در تولید و اقتصاد، توجه به جایگاه منحصر به ‌فرد سرمایه‌های انسانی در بنگاه‌های تولیدی و ارج نهادن به مقام شامخ کارگران زحمتکش است.

وی بیان کرد: نکوداشت این هفته و پیگیری مطالبات صنفی کارگران موجب دلگرمی و ارتقای منزلت اجتماعی کارگران نجیب و شریف خواهد بود.

اخبار مرتبط را در لینک های زیر بخوانید

پایگاه خبری همای سعادت

امید بانـــــــــــوان

از پــــــــــــــرس

شیـــــــــا آنلایـــــــن

مجله ایـــــــــــران

خبرگزاری رسمـــــــــاگ

کد خبر 78294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد