دررسانه | ۱۵۰ پایگاه بهزیستی اردبیل آماده دریافت زکات فطریه است

اردبیل - ایرنا - معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی اردبیل از آمادگی ۱۵۰ پایگاه ثابت و سیار در این استان برای دریافت زکات فطریه، کفاره و نذورات مردم در آستانه عید فطر خبر داد.

علی نیک سرشت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ادارات، بخش‌ها و مجتمع‌های تحت نظارت بهزیستی استان برای دریافت هدایای مردم مومن و روزه‌دار از آمادگی کامل برخوردار هستند.

وی افزود: علاوه بر پایگاه‌های ثابت و سیار در محل برگزاری نماز عید فطر و میادین اصلی شهر، موسسات زیرپوشش بهزیستی استان نیز برای دریافت هدایای مردم ساماندهی شده‌اند.

نیک سرشت اضافه کرد: مردم همچنین می‌توانند زکات فطریه، کفاره و نذورات خود را از طریق شماره کارت ۴۱۶۷-۹۴۶۰-۹۵۷۰-۶۳۶۷، شماره شبا ۷۵۰۱۰۰۰۰۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ ir، شماره حساب ۴۱۷۵۰۳۴۵۴۱۸۷۱۹۱۹ نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با کد دستوری #۹۸۹۰۰*۶۶۵۵* واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدایا، نذورات و کمک‌های مردمی پس از جمع‌آوری، در اسرع وقت و طبق موازین شرعی بین خانواده‌های نیازمند زیرپوشش اداره کل بهزیستی استان اردبیل توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان در ماه مبارک رمضان نیز با برپایی سفره‌های افطار و تهیه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زیرپوشش بهزیستی کمک کردند.

به گزارش ایرنا بیش از ۲۷ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی استان اردبیل هستند که از این تعداد ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند.

نماز عید سعید فطر صبح فردا (شنبه) در مرکز و شهرستان‌های استان اردبیل با حضور مردم مومن اقامه خواهد شد.

کد خبر 78097

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد