اعلام آمادگی بهزیستی جهت دریافت زکات فطریه

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از جمع آوری زکات فطریه روزه داران استان در روز عید فطر خبر داد.

دکتر فرگل صحاف در گفتگوی خبری،  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم خداجوی استان، ابراز داشت: مردم شریف استان همواره یار و یاور جامعه هدف بهزیستی استان می باشند و در ماه مبارک رمضان نیز با مشارکت در برپایی ضیافت های افطاری برای مددجویان و تامین بسته های معیشتی به کمک اقشار کم برخوردار بهزیستی شتافتند.

اعلام آمادگی بهزیستی جهت دریافت زکات فطریه

وی با بیان تماس های مکرر مردم در خصوص نحوه پرداخت زکات فطریه به مددجویان ابراز داشت: جایگاه های جمع آوری زکات فطریه در مصلاهای نماز عید فطر در کلیه شهرستان های استان و همچنین در محل ادارات و مراکز غیر دولتی مستقر شده است که پس از جمع آوری بلافاصله بین اقشار کم برخوردار توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: کد دستوری  #6160*6655* در خدمت مردم خیر استان می باشد  و هموطنان که تمایل به واریز به کارت را دارند می توانند وجوهات خود را به شماره کارت  2114-7934-9570-6367 و یا واریز به شماره حساب 556077/ 415403454 به نام هدایای خاص بهزیستی واریز نمایند.

وی خاطرنشان کرد : بهزیستی استان علاوه بر استقرار صندوق های جمع آوری فطریه در کل استان؛ 21 دستگاه پوز ثابت و 102 دستگاه پوز سیار هم در سطح استان فعال بوده، و همچنین تمامی مراکز و ادارات بهزیستی در سراسر استان در روز عید و روزهای بعد از عید آماده دریافت مبالغ مذکور و هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی می باشند.   

کد خبر 78060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد