آغاز "مهرواره در محضر ولی نعمتان" در استان تهران

مدیرکل بهزیستی استان تهران از راه اندازی و آغاز به کار پویش «مهرواره در محضر ولی‌نعمتان» همزمان با سراسر کشور در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، محمد نصیری مدیر کل بهزیستی این استان بیان داشت: طرح ملی مهرواره در محضر ولی‌نعمتان در سراسر کشور با همکاری و مشارکت سازمان بهزیستی کشور، سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان بسیج مستضعفان، بنیاد کرامت رضوی و قرارگاه مردمی تحول اجتماعی با محوریت بهزیستی در۱۶ فروردین ۱۴۰۲ مقارن با ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بصورت ویدئو کنفرانس با سخنان معاون وزیرو ریاست سازمان  با حضور شرکای اجتماعی افتتاح و آغاز به کار کرد.
نصیری با اشاره به اینکه ایجاد حس همبستگی میان خیران و مسئولان در مراکز بهزیستی استان تهران همواره در دستور کار قرار دارد، گفت: این طرح با هدف بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی و همکاری گروه‌های جهادی به‌منظور ایجاد تعامل بین مراکز مثبت زندگی با مجموعه‌ها و کنشگران مردمی محله در راستای حل مسایل جامعه هدف سازمان با رویکرد محله محوری دیده شده است.
وی افزود: امید افزایی در میان جامعه هدف از طریق پیگیری رفع مسائل آنها مورد توجه است  و بهزیستی در تلاش است تا ازتمامی ظرفیت‌های مردمی موجود در راستای خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان و مددجویان تحت پوشش استفاده و این مهم و تحقق بسیاری از برنامه‌های محرومیت‌زدایی بدون همکاری و مشارکت جهادی مردم، محقق نمی‌شود.
مدیرکل بهزیستی گفت: بهزیستی استان تهران پذیرای تمام خیران "بازوان توانمند این نهاد" در ارایه خدمات بصورت عام، همچنین تشکّل های مردمی علاقمند به مشارکت در این طرح  بوده  و علاقمندان می توانند به ادارات بهزیستی سراسر استان مراجعه کنند.
محمد نصیری در پایان خاطر نشان کرد: این پویش با همکاری سازمان بسیح مستضعفین، تبلیغات اسلامی و سازمان بهزیستی و براساس سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در حوزه تأمین اجتماعی و سازمان بهزیستی و تاکید بر بهره گیری از گروه‌های مردمی، پویش در محضر ولی نعمتان با همکاری گروه‌های جهادی در شب‌های قدر و همزمان با سراسر کشور در مراکز بهزیستی استان اجرا می‌شود.
گفتنیست: درآئین افتتاح طرح ملی مهرواره در محضر ولی نعمتان استان تهران که در یکی از مراکز مثبت زندگی محله هوانیروز تهران برگزار شد، نورالدین فائقی معاون مشارکت های مردمی، اشتغال و موسسات خیریه و جمعی از مسئولین بهزیستی استان تهران حضور داشتند.   

   

کد خبر 77007

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد