دیدار مدیران کل بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان

در راستای توسعه همکاری های بهزیستی و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ، مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان با مصطفی میرحسینی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دیدار کردند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان ، مدیرکل و اعضای شورای معاونین بهزیستی استان با مصطفی میرحسینی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) دیدار کردند .

عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تبریک انتصاب مصطفی میرحسینی اظهار داشت : مشارکت های ستاد اجرایی حضرت امام (ره) در گذشته همواره شامل حال مددجویان تحت پوشش بهزیستی بوده است ، اما با توجه به کثرت و تنوع نیازهای جامعه تحت پوشش این اداره کل نیازمند مشارکت های بیشتری از سوی بنیاد و نهاد های زیر مجموعه هستند .

وی ادامه داد : شاخصهای بهزیستی برای ارائه خدمات ، ابتدا شدت و اهمیت نیاز است و پس از آن اولویت ثبت نام جهت افراد با نیازهای مشابه می باشد و سپس چتر حمایتی جامع خود را شامل حال این افراد خواهد کرد.

میرحسینی مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) نیز در این دیدار بیان کرد : کلیه خدمات ستاد و نهاد های زیرمجموعه مرهون عنایات مقام معظم رهبری است و وظیفه اصلی آن تسهیل خدمات اجتماعی و همکاری با نهادهای خدمات رسان این حوزه است .

مدیرکل ستاد اجرایی حضرت امام (ره) گفت : جنس کار در بهزیستی و مسائل درگیر با آن در این نهاد بسیار حائز اهمیت است و عدم توجه و پرداختن به این مسائل در آینده جامعه را دچار بحران خواهد کرد لذا ظرفیت های ستاد در استان در راستای تفکر انقلابی خدمت به محرومین همچون گذشته بکار خواهد گرفته شد ، در مسائلی هم که این ظرفیت کافی نبود از طریق مطالبه گری از ظرفیت کشور در این خصوص استفاده خواهد شد .

کد خبر 75275

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد