برگزاری دوره وکارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی در کار با کودکان مراکز

دوره وکارگاه آموزشی مهارتهای ارتباطی در کار با کودکان مراکز جهت پرسنل خانه های کودکان و نوجوانان و شیرخوارگاه و مددکاران مراکز مثبت زندگی که پرونده فرزندان تحت مراقبت در خانواده را دارند برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی تعداد 40 نفر از مسئولین فنی ، مددکاران و مربیان فرزندان تحت سرپرستی و تحت پوشش سازمان بهزیستی حضور داشتند دکتر قلایی مدرس دوره و مشاور واستاد دانشگاه به تبیین انواع ارتباطات چگونگی ارتباط موثر با کودکان ، سبکهای مختلف فرزند پذیری و ارتباطات فرزندان در فضای مجازی و درنهایت نکات کلیدی جهت برقراری ارتباط با فرزندان آسیب دیده و چگونگی حل مسائل و مشکلات فرزندان پرداختند .

علی مددی معاون امور اجتماعی بهزیستی استان در این دوره آموزرشی افزود : در راستای  اهداف سازمان بهزیستی و با توجه به نیاز و تاکید به آموزش کارکنان  مراکز این دوره برگزار گردید.

علی مددی  اهداف این دوره را اهمیت روابط بین فردی و مهارت‌های ارتباطی، شناسایی شیوه های ارتباطی صحیح، شناسایی اجزای ارتباط و آشنایی با نشانه های ارتباط، آشنایی با مهارت‌های درک، شناسایی و موانع بهبود ارتباط و تمرین نقش ها و تقویت توانایی کاربرد مهارت‌های ارتباط دانست .

وی اظهار داشت: درپایان این دوره انتظار می‌رود فراگیران بتوانند شیوه های ارتباطی در مواجهه با افراد متفاوت را آموخته، خطاهای ارتباطی خود را اصلاح نموده و احساسات و عواطف و توانمندی خود و گروه هدف و جامعه پیرامون خود را شناسایی نمایند

کد خبر 73637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد