جذب ۲هزار میلیارد ریال اعتبار برای خدمات رسانی به جامعه هدف بهزیستی آذربایجان غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی از جذب ۲هزارو ۳۴۰میلیارد ریال اعتبار در ۹ ماه امسال برای طرح های اشتغال زایی، مستمری ، جهیزیه و درمان جامعه هدف بهزیستی خبر داد .

پروین محمدپوری که در راستای پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان به شهرستان اشنویه و بررسی مسائل و مشکلات مددجویان با فرماندار این شهرستان دیدار کرد، بهبود فرآیندهای خدمت رسانی بی منت به جامعه هدف را از سیاستهای اصلی بهزیستی در استان برشمرد.

وی با اشاره به اهتمام جدی برای عملیاتی سازی مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان بهزیستی گفت: با استفاده از ظرفیت های ملی و استانی نسبت به اجرای کامل این مصوبات برنامه ریزی شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با قدردانی از نگاه ویژه مقام عالی استان به رفع مشکلات جامعه هدف بهزیستی بویژه تامین اعتبار برای تحت پوشش قرار دادن بیش از ۸ هزار مددجوی پشت نوبت، ادامه داد: با توجه به حمایت های مسئولان ارشد استانی و نیز ریاست سازمان بهزیستی کشور، امید می رود تا مشکلات استانی با سرعت بیشتری رفع شود.

محمدپوری گفت: در ۹ ماهه امسال ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانداری، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی برای اشتغال زایی، مستمری، درمان و جهیزیه و سایر مصارف مددجویان جذب شده است.

ترابی فرماندار اشنویه نیز در این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت پیشرفت اجرای مصوبات سفر مقام عالی استان ارائه کرد.

گفتنی است مدیر کل بهزیستی استان در ادامه از مرکز مثبت زندگی شهر نالوس و ساختمان جامعه معلولین بازدید کرد.

کد خبر 72017

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد