توسط مدیر کل بهزیستی استان صورت گرفت:
  ملاقات مردمی  ۶۷ نفر ازجامعه هدف بهزیستی شهرستان پارس آباد

همزمان با سفر استاندار اردبیل به شهرستان پارس آباد، حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از برپایی میز خدمت به ولی نعمتان بهزیستی شهرستان و بررسی مسائل و مشکلات آنان خبر داد.

طی سفر یکروزه استاندار وحضور مدیران کل دستگاههای اجرایی استان در شهرستان پارس آباد میز خدمت ایجاد و مدیرکل بهزیستی استان از نزدیک در جریان مشکلات ۶۷ نفر از مددجویان و توانخواهان بهزیستی شهرستان  قرار گرفت.

در این دیدار از جمله عمده ترین مشکلات و درخواست مراجعان به تفکیک؛ مساعدت مالی، اشتغال و وام اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن، درمان، کمک هزینه ضروری، مناسب سازی، حق پرستاری، دریافت مستمری، کمک وسایل توانبخشی، کمک هزینه ازدواج و تحت پوشش قرار گرفتن می باشد.

گفتنی است درجریان این دیدار مدیر کل بهزیستی استان ضمن استماع مسائل و مشکلات ولی نعمتان بهزیستی شهرستان پارس آباد در خصوص رسیدگی و رفع نیازهای آنان دستورات لازم را صادرنمود.

لازم به ذکر است در این سفر از محل اعتبارات بهزیستی استان، بیش از ۶۰۰ میلیون ریال به درخواست های مالی و درمان تعلق می گیرد. ضمناً مبلغ ۴۱۰ میلیون ریال در قالب مستمری(به صورت ماهیانه)، ۴۸۰ میلیون ریال در قالب مساعدت مالی، کمک هزینه درمان، مناسب سازی و غیره ومیلغ یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال هم کمک هزینه ساخت مسکن به نامبردگان اختصاص یافت.

شایان توجه می باشد اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان مسئول هماهنگی و پیگیری کلیه درخواست ها ومکاتبات مراجعین در تمامی حوزه ها و ادارت بهزیستی شهرستانهای تابعه می باشد که خدماتی از قبیل؛ حضور مدیرکل در برنامه سامد (۱۱۱)، نقل و انتقال پرونده های مددجویی، برپایی میزهای خدمت، دیدار چهر ه به چهره، پاسخگویی به مکاتبات بیت مقام معظم رهبری وغیره، مدیریت شبانه، هماهنگی اسکان خارج از استانی و...می باشد.

کد خبر 71294

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد