لزوم تقویت و توسعه کارکرد هیائت های اجتماعی جامعه هدف بهزیستی کردستان

نشست هم اندیشی تشکیل هیات های اجتماعی جامعه هدف ، چهارشنبه 23 آذر ماه با حضور رئیس تبلیغات اسلامی سنندج ، مسئول امور فرهنگی بهزیستی کردستان ، کارشناسان بهزیستی و اعضای هیات راهبر در سالن جلسات اداره کل بهزیستی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان : انور مجیدی مسئو ل امور فرهنگی بهزیستی کردستان بر لزوم تقویت و توسعه کارکرد هیائت های اجتماعی جامعه هدف بهزیستی کردستان تاکید کرد و اظهار داشت :  هیئت­های اجتماعی به عنوان "شرکای فرهنگی" که فرصت تعامل و تشریک را فراهم می­کنند، نقش مؤثری در کاهش آسیب ها و شناسایی افراد نیازمند به حمایت دارند.

حجت السلام احمد حاتمیان رئیس تبلیغات اسلام سنندج در این نشست به نقش هیأت های مذهبی اشاره کرد و گفت :  بزرگ ترین پایگاه دینی ـ ملی در جامعه اسلامی ما هیأت ها و محافل مذهبی است.

وی افزود : هر چه قدر، قدر و ارزش یک هیأت در میان مردم شناخته شده و والا باشد، میزان تأثیرگذاری آن بر مردم نیز بیش تر خواهد بود. باتوجه به این نقش ارزش مند، بسیاری از ضعف ها و قوت های فرهنگی را که در میان هیأت ها و جوانان علاقه مند و محب اهل بیت(ع) دیده می شود، به نوعی می توان با هیأت های مذهبی و برنامه های آن مرتبط دانست.

کد خبر 70301

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد