در رسانه | رئیس اداره بهزیستی گرمی خبر داد.
پیشرفت ۹۰ درصدی مرکز توانبخشی گرمی

گرمی-رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمی گفت: ساختمان‌جدید مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و ذهنی در گرمی بیش از ۹۰‌درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی صمدی شامگاه پنجشنبه در جریان بازدید مسئولان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی بالای ۱۴ سال حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان گرمی اظهار کرد: ساختمان‌جدید مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و ذهنی در گرمی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه برای تکمیل و راه اندازی کامل این مجموعه حدود ۳ میلیارد تومان هزینه لازم است، افزود: تاکنون برای این مرکز حدود ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان گرمی با اشاره به آغاز عملیات احداث مرکز نگهداری معلولین ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) از سال ۸۹ گفت: ساختمان‌جدید مرکز واقع در نزدیکی شهرک ولیعصر (عج) به همت خیرین و نیکوکاران و اعتبارات دولتی با زیر بنای ۱۳۰۰ متر مربع برای تعداد ۱۰۰ نفر از معلولان خدمات ارائه خواهد داد.

صمدی در رابطه با مرکز نگهداری معلولین ذهنی بالای ۱۴ سال حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان گرمی نیز خاطر نشان کرد: مرکز توانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و ذهنی حضرت ابوالفضل (ع) بالای ۱۴ سال، ۵۰ نفر ظرفیت دار و هم اکنون بیش از ۴۰ نفر معلول از منطقه گرمی و شهرستان‌های همجوار در این مرکز نگهداری می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی اسماعیلی نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید ضمن قدردانی از کارکنان و هیئت امنای این مرکز در خصوص پیگیری اعتبارات و مصوبات در حوزه بهزیستی در مجلس شورای اسلامی قول مساعد داد. ‌

کد خبر 69900

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد