تعهد اشتغال بهزیستی قزوین برای ۱۲۵۲ مددجو

مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته طی یک‌سال اخیر و تأکید دولت سیزدهم، با تخصیص مبلغی اعتبار از محل تسهیلات اشتغال‌زایی و مشوق‌های بیمه‌ای و غیره، مقررشده تا پایان سال بهزیستی استان قزوین برای ۱۲۵۲ مددجو شغل ایجاد کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین علی‌دهباشی‌پور اظهار کرد: یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های بهزیستی استان قزوین توانمندسازی مددجویان است و مهم‌ترین عامل در توانمندسازی، ایجاد اشتغال برای آن‌هاست.

وی ادامه داد: بهزیستی استان متعهد است تا پایان سال جاری برای ۱۲۵۲ مددجو شغل ایجاد کند، که اقدامی مهم به شمار می‌رود.

این مسئول تأکید کرد: اعتبار تخصیص‌یافته در راستای اشتغال مددجویان از محل تسهیلات خوداشتغالی، اعتبارات تخصیصی استان بند ب صورت گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی استان بالغ‌بر ۴۸۷ مددجو را برای اخذ تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل به میزان ۴۵ میلیارد و ۹۰۰تومان از طریق بانک‌های عامل سطح استان معرفی کرده است که تاکنون ۲۴۸ مورد تسهیلات قرض‌الحسنه خوداشتغالی و مشاغل به میزان ۲۳ میلیارد و ۶۴۹  تومان پرداخت‌شده است.

دهباشی‌پور در پایان گفت: همچنین بالغ‌بر ۸۴ مددجوی کارآفرین برای تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل از محل بند ب تبصره ۱۸ به میزان ۹ میلیارد و ۸۹۵ تومان به صندوق کارآفرینی امید معرفی‌شده‌اند که تاکنون ۳۵ نفر آن‌ها موفق به اخذ وام خود شده‌اند.

کد خبر 67718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد