ملاک ارزیابی عملکرد شهرستانهای تابعه منوط به ثبت تعداد مراجعات مردمی خواهد بود

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان از ابلاغ شیوه نامه ملاقات مردمی به استان وشهرستانهای تابعه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه هماهنگی شیوه نامه ملاقات مردمی با حضور مدیرکل، مسئول اداره پذیرش و هماهنگی استان، روسا و رابطین پذیرش و هماهنگی شهرستانهای تابعه به صورت برخط برگزار گردید.

 حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان، در جلسه مذکور با بیان این مطلب که پذیرش و تکریم ارباب رجوع امروز جزو دغدغه ها و اولویت اساسی سازمان در ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف می باشد گفت: با توجه به ابلاغ شیوه نامه ملاقات مردمی و نحوه برخورد و ارجاع درست مراجعین به واحدهای تخصصی، لازم است همه دست اندرکاران امر خدمت رسانی خصوصاً روسا و رابطین پذیرش و هماهنگی در تمامی شهرستانها، دانش و اطلاعات خود را بروز رسانی کرده و با تبعیت از آیین نامه ها و دستورالعمل ها، خدمات ارائه شده را تخصصی تر نمایند.

 مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به اینکه طبق آموزه های دینی و شرعی، مراجعه مردمی به سازمان ها و دستگاههای اجرایی جزو حقوق قانونی وشهروندی فرد محسوب می شود گفت: بر همه ما لازم است نسبت به تکریم ارباب رجوع و پایبندی به تعهدات دینی و شرعی در ادای وظیفه قانونی خود از هیچ تلاشی کوتاهی نکنیم.

 رضایی در بخش دیگری از سخنان خود هدف از تدوین وابلاغ شیوه نامه ملاقات مردمی را تدوین رویه واحد، استاندارد و هماهنگ جهت رفع مشکل مراجعین برخواند و گفت:  پاسخگویی به درخواست ها و مراجعات مردمی با تکیه بر خرد جمعی صورت می گیرد و در همین رابطه ارجاعات از طریق شهرستانهای تابعه به اداره پذیرش و هماهنگی استان انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد:  در پیشبرد اهداف سازمانی و تکریم ارباب رجوع، ملاک ارزیابی شهرستانها برپایه تعداد مراجعات وارجاع آنها استوار خواهد بود لذا انتظار می رود شهرستانهای تابعه نسبت به مطالعه و اشرافیت کامل بر دستورالعمل های ابلاغی، اهتمام بیشتری معمول نمایند.

کد خبر 66995

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد