نجف آباد | بزرگترین نیاز قشر معلولین، رعایت حقوق شهروندی است

همزمان با روز جهانی ناشنوایان، مباشری فرماندار ویژه ی شهرستان نجف آباد دردیداری صمیمانه با ناشنوایان کانون ناشنوایان شهرستان نجف آباد، دیدار و گفتگو کرد.

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ناشنوایان، فرماندار شهرستان نجف آباد در کانوان ناشنوایان شهرستان و در جمع ناشنوایان شهرستان حاضر شد.

مباشری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، با تحسین توانمندی و قدرت اراده ناشنوایان که با حضور در صحنه‌های کار و زندگی اجتماعی قادر به تأمین نیازها و مشکلات هستند، گفت: روز جهانی ناشنوایان، بهانه‌ای است تا از عزیزانی یادی کنیم که از نعمت شنوایی محروم هستند، اما عظمت اراده ی مستحکم‌شان شایسته تقدیر است.

 مباشری، فعالیت‌های و تلاش‌های بی‌دریغ و شایسته این عزیزان را الگویی مناسب برای دیگر افراد دانست و افزود: افراد دارای معلولیت هرچند از نعمت سلامت جسم محروم هستند اما با همت و با توکل به خداوند مشکلات زندگی را پشت سر می‌گذارند بنابراین همگی وظیفه‌ داریم مشکلاتی که جامعه ناشنوایان و سایر معلولان دارند را بدانیم، خطراتی که این قشر را تهدید می‌کند را بشناسیم و در حد توان و بر اساس برنامه‌ریزی  از آن‌ها در انجام وظایف و اهداف سازمانی بهره‌مند شویم.

وی همچنین یکی از بزرگ‌ترین نیازهای این قشر را رعایت حقوق شهروندی دانست و گفت: فرهنگ‌سازی برای مشارکت و تغییر رفتار در جامعه با معلولین از دیگر خواسته‌های این قشر از جامعه است .

در ادامه این مراسم، کارکنان ناشنوای سازمان انتقال خون و شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز در جمع ناشنوایان کانون ناشنوایان حضور داشتند و به بیان دغدغه‌ها و نظرات خویش در حوزه‌های مختلف کاری و فعالیتی خود پرداختند.

مباشری فرماندار ویژه شهرستان و علیرضا قناعت کار رئیس اداره بهزستی شهرستان نجف آباد پس از شنیدن این خواسته‌ها و ارائه راهنمایی‌های لازم، با اهدای لوح و هدایایی از آن‌ها تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 66499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد