مدیرکل بهزیستی استان با نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه دیدار کرد

منطقی : هدف اصلی بهزیستی استان رضایتمندی جامعه هدف و نتیجه گرایی در فعالیت ها و برنامه ها است .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، محمود منطقی مدیرکل، با عباس گلرو نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

گلرو در این دیدار ضمن خوش آمدگویی و تسلیت ایام شهادت و اسارت اهل بیت(ع) از خدمات و زحمات مدیرکل و پرسنل بهزیستی استان بمنظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف تقدیر و تشکر کردند.

وی خدمات ارائه شده به جامعه هدف بهزیستی را دارای شرایط خاص و اصل آن را تکریم، حفظ شان و جایگاه فردی و اجتماعی ایشان بیان داشته و افزودند : انتظار می رود در توزیع اعتبارات و دیگر مسائل در شهرستان های تابعه عدالت ساری و جاری باشد که با توجه به گزارشات و توضیحات جناب آقای مدیرکل و طبق آمار و اطلاعات دریافتی این امر بحمدالله در بهزیستی اجرایی شده است.

ایشان در پایان ضمن تقدیر مجدد از تلاش های شبانه روزی بهزیستی هدف اصلی در ارائه خدمات را رضایت پروردگار و مردم ابراز و آمادگی خود را بمنظور همراهی با بهزیستی بمنظور تسریع روند برخی خدمات به جهت رضایتمندی توانخواهان اعلام داشتند.

پیش از ایشان دکتر منطقی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از فرصت پیش آمده گزارشی از اهم خدمات ارائه شده توسط بهزیستی استان در یک ساله گذشته به جامعه هدف بیان و گفتند : بهزیستی استان سمنان هم اکنون با تحت حمایت داشتن بیش از ۲۷ هزار نفر و دارا بودن ۲۸۳ پرسنل در سطح استان در حال ارائه خدمات به جامعه هدف خود است و این اداره کل با همراهی بخش دولتی، غیردولتی و شرکای اجتماعی خود توانسته است در سال گذشته، بیش از ۲۰ هزار کودک ۳ تا ۶ سال را مورد غربالگری بینایی انجام دهد و در این خصوص نزدیک به ۱۰۰۰ کودک با اختلال بینایی و مداخله را شناسایی کند و همچنین قریب به  ۷۰۰۰ هزار نوزاد را نیز مورد غربالگری شنوایی در سطح استان انجام و مداخلات درمانی را در این خصوص برای ۲۸ نوزادان دارای اختلال اجرایی کند.

وی در ادامه از واگذاریی ۷۹ واحد مسکونی، اجرای پویش های ایران همدل  سقف همدلی، عیدانه، ضیافت رمضان و عید قربان تا غدیر و ثبت ۱۸۰۰۰ هزار قبض توانخواهان تحت حمایت بمنظور بهره مندی از تخفیفات در پرداخت خبر داده و تصریح کردند : بهزیستی استان با پرداخت یارانه جهت  نگهداری  ۶۰۲ معلول در ۱۰ مرکز غیردولتی شبانه روزی و پرداخت یارانه به ۱۱۰۰ معلول  بمنظور  ارائه خدمات آموزشی توانبخشی و مشاوره ای در ۲۸ مرکز غیردولتی روزانه، هدف اصلی خود را رضایتمندی جامعه هدف و نتیجه گرایی در فعالیت ها و برنامه قرار داده است و برای رسیدن به این هدف نیازمند همراهی و همکاری درون و برون سازمانی است.

مدیرکل بهزیستی استان در ادامه به مسائل و مشکلات بهزیستی استان در ارائه خدمات به جامعه هدف خود پرداخته و ضمن بیان پیشنهادات در این خصوص به سوالات مطرح شده توسط نماینده محترم پاسخگو بودند.

کد خبر 65080

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد