آیین تقدیر از ایثارگران شاغل در بهزیستی استان سمنان

از ۶ نفر از ایثارگران  شاغل در اداره کل بهزیستی استان با اهداء لوح سپاس و هدیه تقدیر به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان آیین تقدیراز ایثارگران شاغل در اداره بهزیستی استان باحضور معاونین، مسئولین، کارشناسان ستادی، رئیس و کارشناسان شهرستان های سمنان و مهدیشهر در سالن شهید شاهورانی برگزار گردید.

ابوالفضل تشرفی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در ابتدای این مراسم ضمن خیر مقدم به مدعوین حاضر در جلسه و درود به روح مطهر امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب و دفاع مقدس و آرزوی قبولی اعزاداری ماه محرم ادامه دادند : هدف از برگزاری این مراسم تجلیل از رزمندگان شاغل در اداره کل و شنیدن خاطرات ایثارگری های ایشان است .

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهزیستی استان گفت : رزمندگان اسلام بدون هیچ ادعا در برابر دشمنان انقلاب ایستادگی کردند و برای نظام اسلامیان عزت و افتخار آفریدند.  یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، امنیت و اقتدار نظام امروز در سایه خون پاک شهیدان است.

وی خاطرنشان کرد : اداره کل بهزیستی استان  افتخار همکاری ۴۷ نفر از خانواده عزیز ایثارگران را دارد که در این میان ۱۷ نفر از همکاران فرزند شهید۴نفر همسرجانباز، ۲۱ نفر جانباز، ۳ نفر آزاده، ۶ نفر ایثارگر و رزمنده، ۱نفر همسرشهید و قریب به ۶۶نفر بازنشسته و ۵۴نفر پرسنل بهزیستی استان از خانواده ایثار و شهادت هستند.

در ادامه اصغرهمتیان پیشکسوت دفاع مقدس و مهمان این برنامه ضمن بیان خاطراتی از دفاع مقدس و مدافعین حرم بیان داشتند : ما مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی های دلیرمردانی هستیم که از جان خود مایه گذاشتند و پرچم پر افتخار میهن اسلامی را به نشانه سرافرازی به اهتزاز درآورند.

همتیان ترویج و گسترش بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را بسیار مهم دانست و ادامه داد: اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، ادامه دادن راه شهدا و ایثارگران و انتقال این ارزشها به جوانان  می تواند به اقتدار و امنیت کشور منجر شود.

در پایان به رسم یادبود با اهداء لوح تقدیر و هدایا از ۶نفر از ایثارگران شاغل در اداره بهزیستی استان و شهرستانهای تابعه از آنان قدردانی و تشکر بعمل آمد.

کد خبر 64775

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد