واگذاری ۴۲ کودک به متقاضیان فرزند خواندگی در شیرخوارگاه رقیه

جامعه اقتصادی، مدیر بهزیستی شهرستان ری: طی ۵ ماه نخست سال جاری در شیرخوارگاه حضرت رقیه ۶۲ کودک پذیرش، حدود ۴۲ کودک به متقاضیان فرزند خواندگی واگذار، ۱۲ مورد بازپیوند شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از روزنامه جامعه اقتصادی، تور رسانه ای بازدید خبرنگاران از شیرخوارگاه حضرت رقیه با حضور فاطمه ارزانیان معاون اجتماعی بهزیستی استان تهران، داوود خادم مدیر، علیرضا شریعت پناهی معاون پیشگیری و صفایی معاون اجتماعی شهرستان ری برگزار شد.

خادم در حاشیه این بازدید اظهار کرد: شهرستان ری نزدیک به یک میلیون نفر جمعیت دارد و سازمان بهزیستی در سه سطح خدمات خود را به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی افزود: در شهرستان ری ۱۲ هزار معلول (جسمی ـ حرکتی ـ بینایی و شنوایی) و ۸۰۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش و حمایت قرار دارند.

به گفته وی، حدود ۱۸۵فرزند امدادبگیر در خانواده‌ها تحت حمایت هستند. همچنین پنج مرکز در حوزه شبه خانواده در این شهرستان وجود دارد.

خادم با اشاره به شیرخوارگاه حضرت رقیه بیان کرد: سنین نوزادان در شیرخوارگاه ۰ تا سن ۶ سال است و در حال حاضر ۷۹ فرزند در این شیرخوارگاه هستند که از آنها نگهداری و مراقبت شبانه روزی می‌شود.

مدیر بهزیستی شهرستان ری تاکید کرد: در شیرخوارگاه حضرت رقیه طی ۵ ماه سال جاری تاکنون ۶۲ کودک پذیرش، ۴۲ کودک به متقاضیان فرزندخواندگی واگذار، ۱۲ مورد به خانواده بازپیوند شده است و تعدادی پرونده نیز در دست بررسی است.

وی افزود: همچنین در سال گذشته ۱۰۷ فرزند در شیرخوارگاه حضرت رقیه به آغوش خانواده‌ها باز گشته اند.

کد خبر 64763

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد