بازدید مدیرکل بهزیستی هرمزگان از مراکز امور آسیب‌دیدگان و فوریت های اجتماعی بهزیستی بندرعباس

همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته دولت و در راستای بررسی عملکرد مراکز امور آسیب دیدگان اجتماعی و مراکز اورژانس اجتماعی ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان به اتفاق هیات همراه از این مجموعه‌ها بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ همزمان با آخرین روز از  نکوداشت هفته دولت ،سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی  هرمزگان با همراهی حسن ترکمانی سرپرست  معاونت اجتماعی بهزیستی استان  و صفورا دریا پیمای هرمزی سرپرست اداره بهزیستی شهرستان  بندرعباس با هدف نظارت بر فرآیند خدمت رسانی به جامعه هدف، میزان اثربخشی خدمات مورد ارائه و بررسی چالش‌ها و مشکلات پیش روی  مراکز فوریت های اجتماعی و امور آسیب‌دیدگان ، از این  مراکز بازدید به عمل آورد.

مدیرکل بهزیستی  هرمزگان در این بازدید با تبریک گرامیداشت هفته دولت  با مسئولین و کارشناسان مستقر  در هر یک از واحدها به  دیدار و گفتگو پرداخت و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی آنها تشکر و قدردانی نمود .

وی در دیدار از مرکز اورژانس اجتماعی اظهار داشت:  با توجه به پیشرفت دنیای ارتباطات و گسترش برخی از ابعاد آسیب های اجتماعی در جامعه باید  بیش از پیش به نقش و حضور پررنگ اورژانس اجتماعی به منظور کاهش آسیب های اجتماعی موجود در جامعه اهمیت داده شود.

جهانشاهی تصریح کرد : رسالت بسیار خطیر و  حساسی بر عهده ماست که باید با درایت، تصمیم گیری فوری، استفاده از دانش و تخصص خود بتوانیم  بهترین و مطلوبترین  خدمات را در اسرع  وقت و  با دقت نظر به این قشر  از افراد ارائه نماییم .
مدیرکل بهزیستی  هرمزگان نقش ، حضور  و  خدمت‌رسانی به موقع  اورژانس اجتماعی ( ۱۲۳ ) را به عنوان نقطه امن افراد در معرض آسیب و آسیب دیده اجتماعی حائز اهمیت برشمرد و تأکید کرد : رسیدگی فوری به افراد نیازمند حمایت و در معرض آسیب و دارای شرایط حاد و بحرانی تا رسیدن به نتیجه مطلوب باید مدنظر قرار گیرد.


 

کد خبر 64728

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد