جلسه هماهنگی موکبهای بهزیستی خوزستان برگزار شد

صبح امروز، جلسه هم اندیشی به منظور هماهنگی بیشتر و تعیین شهرستان های معین و استفاده از ظرفیت و امکانات کلیه شهرستان ها برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در مواکب بهزیستی در مرز شلمچه و چذابه، با حضور مدیرکل بهزیستی خوزستان، اعضای شورای معاونین و روسای شهرستان ها به صوررت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان خوزستان ،مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به اینکه کار پذیرایی از زوار از روز شنبه، دوازدهم شهریور ماه آغاز می شود گفت: با توجه به پیش بینی ها، بیش از 10 میلیون نفر عازم زیارت کربلای معلی خواهند بود بنابراین خدمات رسانی به این عزیزان نیازمند هماهنگی، همکاری و تقسیم وظیفه است.

مهران کریمیان افزود: در کنار کمک به تأمین غذای گرم، وسایل سرمایشی، لوازم بهداشتی، ارزاق، آبسردکن، وسایل نقلیه، ظروف یکبار مصرف و...ضروریست  خدمات تخصصی بهزیستی نیز در موکب ها ارائه شود.

وی ادامه داد: خودرو ها و تیم اورژانس اجتماعی خط123 ، متشکل از مددکاران و روانشناسان بهزیستی در مواکب مستقر هستند و با انجام مشاوره ها و مداخلات اجتماعی ضمن پیشگیری از آسیب های اجتماعی ،ساماندهی گمشدگان را نیز بر عهده دارند.

کریمیان  بیان داشت: موکب های بهزیستی همچنین خدمات توانبخشی از قبیل تعمیر ویلچر، واکر، عصا و سمعک، برپایی غرفه‌های فرهنگی، استقرار ستاد گمشدگان، حضور رابط ناشنوایان و استقرار خودروهای اورژانس اجتماعی (۱۲۳) به جامعه هدف و زائران حرم حسینی ارائه می دهند.

گفتنی است بهزیستی خوزستان در دو نقطه مرزی شلمچه و چزابه دارای موکب هایی است که به صورت شبانه روزی به زائرین عزیز خدمات رسانی می کنند.

کد خبر 64578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد