بهزیستی بیش از ۱۶۰ خدمت به گروه هایی چون افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، کودکان بدسرپرست و بی سرپرست، زنان و دختران آسیب دیده و در معرض آسیب، کودکان کار و خیابان، سالمندان، افراد درگیر اعتیاد و بهبودیافتگان، کارفرمایان، خانواده های متقاضی فرزندخواندگی و...ارایه می کند. این خدمات بسیار متنوع و در قالب مراکز مختلف، کلیه شهروندان رو در اقصی نقاط کشور پوشش می دهد. به نظر شما با چه روشی می توان ضمن ارتقای سطح کیفی و کمی این خدمات و افزایش میزان رضایتمندی، مشارکت شهروندان را در حوزه نظارت بر خدمات و مراکز به حداکثر رساند؟ بهزیستی سعی کرده است با تکیه بر اهداف دولت الکترونیک و راه اندازی "سامانه رسیدگی به شکایات و گزارشگران فساد" یا همان سامانه دیده بان، سریع ترین، در دسترس ترین و راحت ترین روش ارتباط مردمی را فراهم کند. شما می توانید در هر جای کشور و در هر ساعت از شبانه روز با گرفتن شماره ۱۴۸۲ و یا مراجعه به سایت didehban.behzisti.gov.ir، پیشنهاد، گزارش، ایده، شکایت و تخلفات احتمالی را اعلام و با دریافت کد اختصاصی، درخواست های خود را پیگیری کنید.
کد خبر 64377
نظر شما