برگزاری ستاد گرامیداشت هفته دولت در بهزیستی استان

مدیرکل بهزیستی استان : سعی شود با برنامه های متنوع در این هفته از خدمات و زحمات پرسنل در حد توان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان، ستاد اجرایی گرامیداشت هفته دولت در بهزیستی استان در قالب شورای معاونین به ریاست مدیرکل برگزار شد.

دکتر منطقی در این جلسه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و علی الخصوص شهیدان رجایی و باهنر و تبریک فرارسیدن هفته دولت به کلیه پرسنل و به ویژه اعضای شورای معاونین، این هفته را فرصت مناسبی بمنظور معرفی خدمات و فعالیت های سازمان بهزیستی به آحاد جامعه بیان داشتند.

مدیرکل بهزیستی استان خواستار تدوین و برگزاری برنامه ها در دو محور معرفی دستاوردهای دولت و خدمات ارائه شده به جامعه هدف شده و افزودند : برنامه های اجرایی این هفته مطابق با دستورالعمل ها و بخش نامه های ارزیابی باشد تا بتوان از موازی کاری پرهیز و وظایف واگذار شده به نحو احسنت اجرایی شود.

وی در ادامه سخنان خود یکی از محورهای اصلی در این هفته را همکاران بیان و این هفته را هفته کارکنان دولت عنوان داشته و اظهار داشتند : سعی شود با برنامه های متنوع در این هفته از خدمات و زحمات ایشان در حد توان تقدیر و تشکر کرد.

منطقی در پایان سخنان خود ضمن ارائه پیشنهاداتی در خصوص برگزاری گرامیداشت هفته دولت یکی از برنامه ای حائز اهمیت در این ایام را حضور در مناطق محروم و بازدید میدانی از این مناطق مطرح و خواستار پیگیری و اجرایی این برنامه شدند.

در ادامه این جلسه در خصوص عناوین اجرایی و نحوه اجرای برنامه های گرامیداشت هفته دولت در بهزیستی استان بحث و تبادل نظر شده و مصوباتی به تصویب رسید.

کد خبر 63964

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد