نجف آباد | ایجاد اشتغال راهی برای توانمند سازی مددجویان

 به مناسبت هفته ی بهزیستی و گرامیداشت چهل و دومین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، ۲ پروژه به نمایندگی از ۱۰۹ پروژه ی اشتغال این اداره با حضور اسماعیلی معاون اجتماعی بهزیستی استان به بهره برداری رسید.

هم زمان با چهل و دومین سال تاسیس سازمان بهزیستی و در چهارمین روز از هفته ی بهزیستی،۲ پروژه از ۱۰۹ طرح اشتغالزایی مددجویان تحت حمایت این اداره با حضور اسماعیلی معاون اجتماعی و توفیقی کارشناس مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی استان به بهره برداری رسید. در این برنامه هاشمی معاون برنامه و بودجه فرمانداری ویژه شهرستان نجف آباد نیز حضور داشت.

اسماعیلی ایجاد اشتغال برای مددجویان را راهی برای توانمند سازی آنها دانست و اعلام کرد تلاش برای بهبود شرایط زندگی، امروزه از مهمترین مسایل می باشد. وی ادامه داد: از آنجا که سیاست توانمند سازی جامعه هدف، از مهمترین و اصلی ترین اهداف سازمان بهزیستی است، ارکان این توانمندی بسیار مورد توجه سیاست گذاران وبرنامه ریزان قرار گرفته است؛ که در این بین مبحث اشتغال از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چرا که زیر بنای اصلی توانمندی هر فرد به ویژه افراد دارای محدودیت، تامین مایحتاج وضروریات اولیه زندگی است وداشتن شغل و حرفه ابزار مهم  رفع این ضرورت است.

در ادامه ی برنامه از دو طرح اشتغال گروه سبزی و گروه تشک و لحاف زنان سرپرست خانوار حوزه ی اجتماعی بازدید شد. معاون اجتماعی سازمان از خودکفایی و اشتغال موفق زنان سرپرست خانوار ابراز خرسندی کرد و از زحمات همکاران در اداره و مددکاران مرکز مثبت زندگی تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در پایان روز چهارم از هفته ی بهزیستی، قناعت کار رئیس اداره بهزیستی شهرستان به همراه چند تن از کارشناسان اداره به ملاقات با ابوترابی نماینده ی مردم شهرستان نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی رفت و ضمن ارائه ی عملکرد یکساله ی این اداره، به بازگویی مشکلات مددجویان و حل و بررسی آنها پرداخت.

کد خبر 61967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد