همزمان با آغاز هفته بهزیستی صورت گرفت

آیین پرده برداری از عناوین برنامه‌های قابل افتتاح در هفته بزرگداشت بهزیستی

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اردبیل، آیین پرده برداری از عناوین برنامه‌های قابل افتتاح در هفته گرامیداشت بهزیستی با حضور مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی، مدیر کل و اعضای شورای معاونین در محل اداره بهزیستی شهرستان اردبیل برگزار شد.

رضایی مدیر کل بهزیستی استان اردبیل در مراسم پرده برداری و افتتاح برنامه‌های هفته‌های بهزیستی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ با عنوان "شروعی دوباره برای بهتر زیستن" گفت: امسال هفته بهزیستی با دهه امامت و ولایت تقارن یافته است و ما خرسندیم که شعار امسال همسو با اهداف سازمان و برنامه های آتی پیش رو قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان با اشاره به عناوین برنامه های قالب افتتاح در طول هفته بهزیستی اظهار داشت: افتتاح ۳۳ واحد مسکن مددجویی، طرح تامین مالی خرد، طرح همیاران زنان سرپرست خانوار، کمپ ترک اعتیاد، مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و کودک و نوجوان، برنامه مشارکت اجتماعی نوجوانان (مانا) و برنامه مشارکت اجتماعی بانوان، جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی، طرح توسعه کارگاه‌های حمایتی روزانه، سرای سالمندان، خانه بیماران روانی مزمن، برپایی میزهای خدمت در طول هفته بهزیستی بویژه در محلات و روستای هدف شهرستان‌ها از جمله برنامه ها و اهدافی هستند که در طول هفته به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه رضوان باقلاچی مدیرکل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری اردبیل هم ضمن قدردانی ازتلاش‌های تمامی دست اندرکاران بهزیستی گفت: امیدورم شروع هفته بهزیستی که مزین به شعار " شروعی دوباره برای بهتر زیستن " شده است نوید بخش شروعی خوب و پر برکت برای افراد جامعه هدف باشد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری اردبیل در ادامه امید آفرینی برای ادامه حیات و تلاش برای احیاء زندگی سالم و تربیت نسل‌ موفق را از ضروریات جامعه امروز بالاخص تلاشگران سازمانهای حمایتی بهزیستی یاد کرد وگفت: قطعاً توجهات الهی شامل کسانی خواهد شد که بیشترین توجه را به درماندگان و محرومان جامعه نمایند و در نهایت منجر به رضایت الهی و دستیابی به سعادت دنیا و آخرت خواهد شد.

وی افزود: این امید آفرینی و تولید شور و نشاط در جامعه باید به نحوی برنامه ریزی شود تا ولی نعمتان جامعه آن را در زندگی خود احساس کنند و باری از دغدغه هایشان کم شود.

گفتنی است پرده برداری از عناوین افتتاحی هفته بهزیستی، افتتاح مرکز مشاوره تخصصی کودک و نوجوان و مرکز حمایتی وآموزشی معلولان ذهنی از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور مسئولان استانی مورد بهره برداری  قرار گرفت.

کد خبر 61045

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد