احیاء امر به معروف و نهی ازمنکر نیاز امروز جامعه

جلسه مشترک ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور مدیرکل و اعضای ستاد امر به معروف بهزیستی استان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، نشست هم اندیشی و مشترک دبیر و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با مدیرکل بهزیستی با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر برگزار گردید.

حامد رضایی مدیرکل بهزیستی استان هدف از برگزاری و تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در بهزیستی استان را  نقطه عطفی در پیروی از منویات مقام معظم رهبری و صیانت از آرمانهای والای نظام دانست و عمل به تکلیف شرعی و الهی گفت: بحمداله در سایه تلاشهای بی دریغ خدمتگذاران متهعد و دلسوز مجموعه بهزیستی، فریضه امر به معروف و نهی از منکر به یک سنت و اولویت کاری در ادای وظیفه انسانی و اخلاقی تلاشگران بهزیستی و زیر مجموعه های آن قرارگرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان یادآور شد:  تمام همت و تلاش سازمان بر این استوار است که با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص، متعهد و با انگیزه بتوان در ادای این وظیفه همگانی، شرعی و اخلاقی نهایت توان خود را به کار ببندیم و بیشتر به این مقوله بپردازیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین میر عباس زاده دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای بعمل آمده از سوی دست اندرکاران بهزیستی استان بویژه عزیزان حاضر در مراکز و زیر مجوعه های آن اظهار داشت: در پرداختن به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بهتر است با رویکردهای نوین و ایجاد نگرش های متفاوت، جامعه به سمت پیشرفت و ترقی گام بردارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با عنوان اینکه امروز فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر به یک فریضه فراموش شده مبدل شده است گفت: همه ما وظیفه داریم تا این فریضه  الهی و انسانی را با تمام توان احیاء و گسترش دهیم.

میر عباس زاده افزود: بر همین اساس در راستای تلاش های صورت گرفته تعدادی از گروههای جهادی متخصص و کاربلد برای احیاء این سنت حسنه آموزش دیده اند تا با مراجعه به بطن جامعه و بویژه ادارات و دستگاه های اجرایی ضمن قدردانی از نیروهای کاری و دلسوز، بتوانند در نگرش و رفتار افراد ومردم تغییرات تاثیر گذاری داشته باشند.

وی در ادامه تاکید کرد: امروز احصاء آسیب های احتمالی اجتماعی در ادارات و برنامه ریزی برای برطرف کردن آنها از جمله انتظاراتی هستند که احیاء کنندگان این فریضه مقدس بایستی  اهتمام خود را بکار ببندند و با همراهی و همکاری همه دست اندرکاران بتوانیم خیر دنیا و آخرت را کسب نماییم.

گفتنی است در پایان این نشست طی مراسمی حکم رییس، دبیر و اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر بهزیستی استان اهداء شد.

کد خبر 60745

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد