دیدار مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور با کارکنان بهزیستی بندرعباس

مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در دومین روز از حضور در هرمزگان ، با همراهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، ضمن بازدید از بخشهای مختلف اداره بهزیستی بندرعباس ، با کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ محمدرضا کاظم زاده مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در دومین روز از حضور در هرمزگان ، با همراهی سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان ، از واحدها و حوزه‌های مختلف تحت نظارت اداره بهزیستی بندرعباس بازدید به عمل آورده و نحوه خدمت رسانی به مراجعین و جامعه هدف را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

وی همچنین با  جمعی از کارکنان شاغل در این مجموعه از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنها در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان تشکر و قدردانی نمود.

  مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در این بازدید میدانی با توضیحات علی جاودان رئیس اداره بهزیستی شهرستان بندرعباس درجریان چالشها و مشکلات پیش رو قرار گرفت واظهار داشت : باید از تمامی ظرفیت ها و منابع موجود در سطح  شهرستان و استان به منظور خدمت رسانی به جامعه هدف سازمان بهره گرفت.

محمد رضا کاظم زاده تصریح کرد : کارکنان سرمایه‌های انسانی ارزشمند هر سازمان و نهادی به شمار می روند و باید از ظرفیت و توانمندی آنان به خوبی استفاده شود.

وی توصیه کرد : باید روحیه نشاط و انگیزه مندی را در بین  کارکنان ارتقاء دهیم  تا آنان نیز بتوانند با روحیه  و انگیزه بهتری پاسخگوی جامعه هدف تحت پوشش باشند .

کاظم زاده افزود : بی شک این امر می تواند در ارتقا سطح  کمی و کیفی خدمت رسانی تاثیری عمیق داشته باشد.

کد خبر 60230

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد