پیام تسلیت سرپرست بهزیستی استان مرکزی به مناسبت رحلت امام خمینی (ره )

سرپرست بهزیستی استان مرکزی به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی ( ره ) و قیام خونین ۱۵ خردادپیام تسلیت صادر نمودند

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مرکزی  متن پیام  تسلیت زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکزی  به شرح زیر می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم 
۱۴ خرداد، روز رهبر حماسه و ایثار است، روز وداع با پاک مردی از عرصه عدالت و ایمان و آزاد مردی بی مانند در جهان معاصر است که به پشتوانه ایمان خالص به حضرت احدیت در مقابل امواج ظلم و فساد به پاخاست و استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آورد.
امام‌ خمینی‌( ره )، یک‌ حقیقت‌ همیشه‌ زنده‌ است‌، نام‌ او پرچم‌ این‌ انقلاب‌، و راه‌ او راه‌ این‌ انقلاب‌، و اهداف‌ او اهداف‌ این‌ انقلاب‌ است‌. امت‌ امام‌ و شاگردان‌ ایشان که‌ از سرچشمه‌ی‌ فیاض‌ آن‌ موجود ملکوتی‌ سیراب‌ شده‌ و عزت‌ و کرامت‌ اسلامی‌ و انسانی‌ خود را در آن‌ جسته‌اند، اکنون‌ شاهد آنند که‌ ملتهای‌ دیگر، حتی‌ ملت های‌ غیر مسلمان‌، نسخه‌ی‌ تعالیم‌ انقلابی‌ آن‌ قائد عظیم‌ را مایه‌ی‌ نجات‌ خود دانسته‌ و آزادی‌ و عزت‌ خویش‌ را در آن‌ یافته‌اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، سالگرد رحلت جانگداز ایشان و شهدای والامقام ۱۵خرداد را محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده بزرگ بهزیستی استان مرکزی  تسلیت عرض نموده و توفیق همگان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.
زیدوند سرپرست بهزیستی استان مرکزی

کد خبر 58266

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد