پیام سرپرست بهزیستی استان زنجان به مناسبت روز روانشناس

سرپرست بهزیستی استان زنجان در پیامی نهم اردیبهشت، روز روانشناس را تبریک گفت. متن پیام به این شرح است:

در جوامع امروزی سلامت روان؛ به عنوان ارزشمندترین سرمایه انسانی و اجتماعی، پشتوانه ‌ای ملی و از  همه مهم تر، شاخص ‌های توسعه یافتگی پذیرفته شده است و انسان سالم نیز، به عنوان محور و خط مشی توسعه پایدار تلقی می شود.

سلامت اجتماعی در کنار سایر ابعاد سلامتی (جسمی، روانی، معنوی)   از اساسی‌ترین معیارهای رفاه اجتماعی هر جامعه‌ای است و در ارتقای کیفیت زندگی هر جامعه‌ای مؤثر است و به ‌نوعی بهزیستن و خوب نگریستن به زندگی و حیات جمعی را برای فرد فراهم می‌کند.

متخصصین سلامت روان، روانپزشکان، روانشناسان در حوزه سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد با همکاری سایر بخش های نظام سلامت تلاش وافری در راستای پاسخ به نیازهای حوزه سلامت روان و سلامت اجتماعی جمعیت عمومی و ارائه خدمت به گروه های در معرض خطر بویژه در امر کاهش استرس و اضطراب روانی و پیشگیری از آسیب های ا جتماعی، روانی و افسردگی و... نموده اند که قابل تقدیر و تشکر است.

اینجانب ضمن تشکر  و قدردانی از تلاش های ارزنده همه دست اندرکاران سلامت روان استان به خصوص همکاران روانشناس و مشاور در سازمان و مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی  استان زنجان و همکاران شاغل در مراکز مداخله در بحران و خدمات سیار اورژانس اجتماعی 123 و روانشناسان صدای مشاور 1480 که بی وقفه و به صورت شبانه روزی در خط مقدم بحران های فردی و خانوادگی ارائه خدمات می نمایند  و همه آنانی که برای آرامش روانی جامعه تلاش می کنند تبریک می گویم.

سلمان حسینی

سرپرست بهزیستی استان زنجان

کد خبر 56140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد