فلسفه وجودی موسسات و تشکل های غیردولتی گره گشایی می باشد

سازمان بهزیستی بعنوان یک نهاد حمایتی، اجتماعی در کنار موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد در جهت مرتفع نمودن مشکلات جامعه هدف گام برمی دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، دکتر علی نصیری، در نشست با موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه بهزیستی گفت: تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد حلقه اتصال بین سازمان بهزیستی و مردم هستند. این موسسات در کنار بهزیستی و برای ارتقای فعالیتهای این سازمان و ارائه خدمات بهینه تر همکاری می کنند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزشمندی به مردم ارائه می کند گرچه حق مردم بیشتر از این است ولی تمام تلاش مسئولین این است که در حدود وظایف و وسع خود رفع نیاز نیازمندان محقق شود.

وی خاطر نشان کرد: گستردگی وظایف از یک طرف و محدودیت منابع منجر شده که سازمان بهزیستی در راستای قوانین حاکم از مساعدت دیگر ادارات و سازمانهای غیر دولتی استفاده نماید و در واقع موسسات خیریه و سازمان های مردم نهاد بازوان توانمندی هستند که در همه زمینه ها علی الخصوص در حوزه بهزیستی به پیشبرد اهداف نظام کمک می کنند.

دکتر نصیری با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر بیان داشت: برنامه ریزی به منظور افزایش مشارکت آحاد جامعه در جهت ارتقاء رفاه و سلامت اجتماعی و توانمندسازی جامعه هدف در بخش‌های مختلف از جمله اشتغال و مسکن مد نظر قرار گرفته است و آنچه مهم است اعتماد مردم است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان در این نشست خواستار مشارکت وهمراهی بیش از پیش موسسات خیریه و  تشکلهای غیردولتی استان شد و عنوان کرد: قداست و حرمت موسسات خیریه باید حفظ شود و مراکز و موسساتی که مجاز به جلب مشارکتهای مردمی هستند؛ اقدام به جمع آوری زکات فطریه خواهند کرد.

کد خبر 56127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد