آغاز پویش ملی" سین هشتم؛ سخاوت " در استان یزد

پویش ملی " سین هشتم؛ سخاوت " همزمان با فرا رسیدن سال جدید به منظور تامین بسته های غذایی و معیشتی ویژه جامعه هدف بهزیستی همزمان با سراسر کشور در یزد آغاز شد.

سرپرست بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: مردم، خیرین و نیکوکاران می توانند با مشارکت در این پویش بهزیستی را در تامین نیازهای ضروری خانواده های نیازمند یاری نمایند. 

رضا ابهت گفت: موسسات و مراکز غیردولتی بهزیستی نیز با مشارکت در پویش سین هشتم سخاوت می توانند یاریگر جامعه هدف بهزیستی باشند.

وی خاطر نشان کرد: ادارات  بهزیستی شهرستان ها و موسسات خیریه همسو با بهزیستی در سطح استان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و خیرین هستند تا در ایام عید بین نیازمندان توزیع شود.

این مقام مسئول  در خصوص سایر شیوه های مشارکت مردم در این پویش ملی گفت: شماره کارت 6367957066985040 متصل به حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان یزد  و کد دستوری #0123*724*آماده دریافت کمکهای مردمی به جامعه هدف بهزیستی استان یزد است.

وی  با اشاره به سامانه پرداخت آنلاین بهزیستی استان یزد گفت: این سامانه امکان دریافت هدایا، نذورات و کمکهای مردمی را از طریق کارت‌های عضو شتاب، به مددجویان بهزیستی فراهم ساخته‌ است.

رضا ابهت خاطر نشان کرد: دارندگان کارتهای بانکهای عضو شتاب با مراجعه به سایت سازمان بهزیستی استان یزد به نشانی https://swo.ir/fa/payment  و وارد کردن اطلاعات مورد نظر به صورت آنلاین می توانند مبلغ مورد نظر خود را برای صرف در امور خیریه بهزیستی پرداخت کنند

به گفته این مقام مسئول کلیه پرداخت ها از طریق این سامانه با دادن شماره رهگیری قابل پیگیری است و مردم می توانند با تکمیل فرمهای این بخش، مبلغ اهدایی خود را برای مصرف خاص تعیین کنند تا فقط در همان مورد هزینه شود.

کد خبر 53887

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد