عظمت و شکوه ایران اسلامی حاصل رشادت و دلاورمردی شهدایی است که از  این مرز و بوم دفاع کردند

پیام تبریک سرپرست اداره کل بهزیستی استان به مناسبت روز بزرگداشت شهداء منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری همزمان با سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در خصوص تاسیس بنیاد شهید و روز بزرگداشت شهدا سرپرست اداره کل بهزیستی استان با ارسال پیامی این روز را تبریک گفت .


بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿ آل عمران۱۶۹﴾

عظمت و شکوه ایران اسلامی حاصل رشادت و دلاورمردی شهدایی است که از  این مرز و بوم دفاع کردند. 

فرهنگ شهادت، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش‌هایی است که جز شخصیت های والایی که با ایمان به قلب و صدور به اعضا در تهذیب نفس خود کوشیده‌اند و دل از عالم خاکی بریده‌اند به آن مقام دست نمی یابند .

مردمی که با این مفاهیم غنی و فضیلت‌های آسمانی خو گرفته باشند، قادرند فضای یک جامعه را به طور بنیادین تحت الشعاع نورانیت خود قرار داده و والاترین خیرات و برکات را برای آن به ارمغان آورند.

در بیست و دومین روز اسفندماه، روز گرانقدر «بزرگداشت شهداء»، یاد می کنیم از رشادت ها، مردانگی، شجاعت و از خودگذشتگی شهدای ایران اسلامی شهدای انقلاب، شهدای 8 سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت.

   اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای والامقام  ایران اسلامی بویژه شهدای خانواده بزرگ سازمان بهزیستی ؛ سر افرازی و توفیق بیش از پیش در تأسی از این الگوهای بی بدیل را برای همگان، از پیشگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم. نامشان نیک، یادشان گرامی، راهشان پر رهرو باد..

دکتر علی نصیری

سرپرست اداره کل بهزیستی استان

کد خبر 53598

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد