مددکاران خط مقدم خدمات دهی به جامعه هدف هستند

در سیستم اداری بهزیستی مددکاران خط مقدم ارائه خدمت به جامعه هدف هستند و باید به حدی توانمند و حاذق باشند که بعد از بررسی وضعیت جامعه هدف توسط آنها، ملاک تصمیم گیری نظر مددکار باشد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری، سرپرست اداره کل بهزیستی استان در جلسه شورای اداری با اشاره به ارزش خدمت در بهزیستی، گفت: همانطور که بارها از سوی مسئولین مطرح شده است سازمان بهزیستی، سازمانی است که برای انسانهایی خدمت می کند که بغیر از حضرت حق، صدایشان به گوش کمتر کسی می رسد و بعد از خداوند تمام امیدشان به ماست. خدمت برای این افراد فوق العاده ارزشمند است و مایه مواهات و افتخار 

نصیری افزود: با توجه به اطلاعات و اخبارهای منتشر شده مردم انتظار دارند خدمات موثری به این قشر ارائه شود و می طلبد تلاش ما با روحیه انقلابی و تلاشگر کارکنان مضاعف شود.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: الان جنگ نرم افزاری و بمباران اطلاعاتی که می خواهند خدمات نظام را سیاه نمایی کنند و سازمان بهزیستی بخاطر جامعه هدف خاص خود در خط مقدم قرار دارد، چراکه با انسانهایی در ارتباط است که با داشتن شرایط ویژه، نیازمند حمایت هستند و باید با توان علمی و تخصصی برای رفع مشکلات این گروه گام برداشت.

نصیری تقویت سیستم مددکاری، داشتن برنامه برای توانمندسازی جامعه هدف و اشراف کامل به دستورالعمل ها را از جمله اقدامات ویژه برای داشتن دایره مددکاری قوی ذکر کرد و افزود: در سیستم اداری بهزیستی مددکاران خط مقدم ارائه خدمت به جامعه هدف هستند و باید به حدی توانمند و حاذق باشند که بعد از بررسی وضعیت جامعه هدف توسط آنها، ملاک تصمیم گیری نظر مددکار باشد. 

کد خبر 53334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد