کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت خانواده باشد

هر قدمی در سرفصل کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید با محوریت خانواده باشد و غیر از این باشد قطعاً راه به جایی نمی بریم.

سرپرست بهزیستی استان یزد با بیان این مطلب در جلسه شورای اداری بهزیستی استان یزد گفت: دغدغه اصلی ما در مجموعه بهزیستی مقوله آسیب های اجتماعی است که دغدغه اصلی مسئولین در کشور نیز می باشد.

رضا ابهت حضور تیم خوب تخصصی و همکاران باسواد و صاحب نظر و متخصص در بحث آسیب های اجتماعی و مسائل روانشناسی در مجموعه بهزیستی را یادآور شد و گفت: بهره مندی از این پتانسیل باعث می شود بتوانیم در اجرای تمام سرفصل ها به عنوان شرح وظیفه و تکالیف قانونی مجموعه ی بهزیستی، سربلند باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش خدمت به هم نوع را در هر شرایطی وظیفه شرعی دانست و گفت: اگر هم نوع ما مسلمان و شیعه هم باشد قطعاً این شرایط و مقدمات برای ما چند برابر می شود و مسئولیت ما بیش از گذشته می شود.

گفتنی است؛ جلسه شورای اداری بهزیستی استان یزد با حضور معاونین و روسای ادارات بهزیستی شهرستان ها به منظور ارائه گزارش عملکرد فعالیتها در سال 1400 و برنامه ریزی و هدفمندسازی فعالیت ها در سال1401 همچنین ارائه عمکلرد در حوزه آسیب های اجتماعی، شورای مشارکت های استان و شهرستان ها، مسکن مددجوئی، اشتغال جامعه هدف و تسهیلات بند « ب » تبصره 16 قانون بودجه برگزار شد.

کد خبر 53033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد