فراخوان واگذری مرکز درمان  ، نگهداری و کاهش آسیبب موضوع ماده ۱۶

اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در نظر به منظور اجرای تفاهم نامه ابلاغی واگذاری مدیریت مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب موضوع ماده ۱۶ اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر از موسسات و مراکز واجد شرایط دارای پروانه تاسیس و یا پروانه فعالیت از بهزیستی دعوت به همکاری می کند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: این اداره کل در نظر دارد به منظور اجرای تفاهم نامه ابلاغی واگذاری مدیریت مرکز نگهداری درمان و کاهش آسیب موضوع ماده ۱۶ اصلاحیه قانون مبارزه با مواد مخدر از موسسات و مراکز واجد شرایط دارای پروانه تاسیس و یا پروانه فعالیت از بهزیستی دعوت به همکاری می کند . متقاضیان می توانند درخواست های خود را بهمراه روزمه کاری از تاریخ نشر آگهی به مدت یک هفته به نشانی : میدان نفت- بلوار زن – بلوار بهزیستی – ستاد مدیریت دفتر امور حقوقی تحویل دهند .

مشخصات و شرایط شرکت کنندگان :
۱-    داشتن مجوز و پروانه فعالیت موسسه پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی ، موسسه یا مرکز درمانی و کاهش آسیب یا مجوزهایی که در اهداف اساسنامه آنها فعالیت در زمینه خدمات دهی به معتادین ذکر شده باشد .
۲-    داشتن تیم تخصصی ( پزشک ، روانپزشک ، روانشناس ، پرستار یا بهیار و مددکار اجتماعی )
۳-    داشتن تمکن مالی .
۴-    ارائه تعهد محضری فرد متقـــاضی مبنی بر  انجام کلیه تعهدات خواسته شده سازمـــــــان بهــزیستی ( مطابق با دستورالعمل های ابلاغی ) .
۵-    داشتن سابقه فعالیت در زمینه اعتیاد .
ضمنا" درخواست های متقاضیان در کمیته استانی ماده ۱۶ با حضور نهادهای ذیربط مطرح و کمیته مربوطه مختار است در رد یا تایید پیشنهاد ها و بر اساس روزمه و سوابق کاری موسسه فعال در زمینه فعالیت معتادان متجاهر اعلام نظر نماید .
متقاضیان می توانند برای اطلاع بیشتر با شماره تماس ۳۸۳۷۷۷۹۷ تماس بگیرند .

کد خبر 52927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد