خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی نشان از عزم جدی کارکنان سازمان است

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: بهزیستی طیف گسترده ای از خدمات اجتماعی را در برمی گیرد و خدمت رسانی به جامعه و اقشار محروم به نوعی کار انبیا و بزرگان دینی است و نشان ازاهمیت خدمات بهزیستی  به جامعه هدف است که نشان از عزم و اراده ی جدی همه کارکنان بهزیستی در ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان ابوالفضل رفیعی در جلسه ی تکریم و معارفه ی مدیرکل بهزیستی استان زنجان عنوان کرد: فرصت هایی که برای خدمت رسانی به آحاد جامعه ایجاد می شود در نظام مقدس جمهوری اسلامی جای تبریک و تقدیر دارد.

وی خاطرنشان کرد: گستردگی خدمات و عدالت در انجام ارائه ی خدمات بهتر مورد تاکید مسئولین نظام هست و این موضوع به این معنی نیست که عدالت اجتماعی وجود ندارد ومقام معظم رهبری نیز به صورت جدی و شفاف تاکید کردند ما با نقطه ی آرمانی فاصله داریم و خدمات انجام شده در شان نظام نیست.

وی به استفاده از تحول، نوگرایی، تکنولوژیهای به روز و افزایش رضایتمندی جامعه هدف که قطعا جزء برنامه های سازمان نیز هست تاکید کرد و افزود: برحسب سنت نیاز به گردش نخبه گان در زمینه ی مدیریت احساس می شود که با تغییراتی که در سطوح مختلف مدیریتی انجام می شود امیدواریم در ایجاد حداکثر رضایتمندی و ارتقاء بهره وری گامی برداشته باشیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه بخش اعظم رضایت عمومی می تواند با تکریم و پرداختن به مشکلات و جامعه هدف محقق شود، اضافه کرد: ارتقاءفرهنگ تکریم ارباب رجوع  موجب افزایش رضایتمندی جامعه هدف خواهد بود که یکی از شاخص های مهم و ارزشمند سرمایه ی اجتماعی است .
وی خاطرنشان کرد: زنجان بهشت خیرین هست وظرفیت بالایی در زمینه ی  مشارکت خیرین  در حوزه های اجتماعی دارد و بهزیستی نیز از این ظرفیت بی بهره نبوده و نیاز هست در زمینه ی محدودیت منابع بیش از پیش از این ظرفیت بهره ببرد.

کد خبر 52792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد