توسعه فرهنگی، آموزشی جامعه معلولین استان بسیار چشمگیر است

صبح امروز هیات مدیره جامعه معلولین استان با دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی سیستان و بلوچستان،  صبح امروز هیات مدیره جامعه معلولین استان با دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی استان دیدار کردند.

دکتر عباسعلی اویسی مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت های جامعه معلولین استان اظهار داشت :  توسعه فرهنگی آموزشی جامعه معلولین استان بسیار چشمگیر استسطح توانمندی اجرایی و علمی این نهاد آنقدر پیشرفت داشته است که امروز می توان گفت جامعه معلولین استان در نقش مشاور و همراهی امین در کلیه فعالیت های بهزیستی می تواند نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد : مجموعه بهزیستی استان همواره در جهت رفع مشکلات در چارچوب آیین نامه ها تمام تلاش خود را انجام داده است و این طریق با قوت با تعامل بیشتر، ادامه خواهد یافت.

دکتر عباسعلی اویسی ضمن ادامه داد : توجه به ورزش حرفه ای در میان افراد دارای معلولیت در سطح قهرمانی کشور جای تقدیر دارد و بهزیستی همچون گذشته حمایتهای خود را در این خصوص ادامه خواهد داد.  

ضمنا در این دیدار محمد نخعی رئیس هیات مدیره جامعه معلولین استان و بازرس جامعه معلولین ایران نیز ضمن ارائه گزارش عملکرد، اظهار امیدواری کرد تعامل سازنده میان بهزیستی استان و جامعه معلولین بیش از پیش ادامه پیدا کند.

کد خبر 52525

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد