کامیاران | افتتاح ۲۰ واحد مسکونی معلولین و مددجویان

در راستای گرامیداشت دهه ی مبارک فجر و توجه به اهمیت موضوع مسکن و سرپناه معلولین،۲۰ واحد مسکن معلولین و مددجویان بصورت نمادین در روستای ورمهنگ افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان کردستان ۲۰ واحد مسکن معلولین با حضور فرماندار،ائمه جمعه شهرستان، کارشناس اجتماعی فرمانداری،بخشدار، رییس ادارت بنیاد مسکن، کمیته امداد ورییس و چندتن از پرسنل بهزیستی شهرستان کامیاران مورد بهره برداری قرار گرفت.

مسعود الماسی فرماندار شهرستان کامیاران ضمن گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، تامین مسکن محرومین را یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و از تمامی دستگاههای اجرایی که در پیشبرد این مهم، تاثیر گذار هستند قدردانی نمود.

کامیاران | افتتاح ۲۰ واحد مسکونی معلولین و مددجویان

حبیب الله ابراهیمی رئیس بهزیستی شهرستان کامیاران در این مراسم ضمن گرامیداشت دهه ی مبارک فجر و تشریح برنامه های عمرانی این نهاد، در خصوص ارائه خدمات عمرانی به مددجویان اظهار داشت: موضوع سرپناه همواره یکی از دغدغه های مسئولان این نهاد بوده و این سازمان در کنارسایر خدمات خود، همواره در خصوص مسکن و سرپناه مددجویان نیز خدمات بسیار قابل توجهی ارائه نموده است. 

وی در ادامه تصریح کرد: جهت ساخت این واحدها مبلغ سه میلیارد و هفتصد میلیون تومان هزینه گردیده که مبلغ یک میلیارد و صد و سی میلیون تومان از کمکهای  بلاعوض سازمان بهزیستی، مبلغ دو میلیارد و هفتاد میلیون تومان سهم آورده مددجو و مبلغ پانصد میلیون تومان کمک بلاعوض بنیاد مسکن میباشد.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه مشکل مسکن معلولین در کنار تمامی مشکلات و نیازهای معلولین پررنگ تر می نماید، از تمامی نهادها و ادارات مربوطه خواست تا در جهت تحقق خواسته های این سازمان و کاستن از بار مشکلات تامین مسکن، تلاش و پیگیری های خویش را بیش از پیش  به کار گیرند.

منبع: روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان

کد خبر 51599

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد