برگزاری کمیته پیشگیری و مقابله با  بیماری های واگیردار بهزیستی سمنان

کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار بهزیستی سمنان به منظور بررسی آخرین شرایط مراکز و اتخاذ تصمیمات جدید برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان جلسه کمیته پیشگیری از بیماریهای واگیردار با حضور مدیر کل و اعضای ستادی و روئسای شهرستانها بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .

علیرضا ایزدپور مدیر کل بهزیستی استان سمنان در ابتدا سالگرد شهادت  سردار  قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه را تسلیت و از زحمات ، تلاشهای همکاران بهزیستی استان سمنان و شهرستانها  تابعه در  پیشگیری ، کنترل و مقابله با  ویروس کرونا  تقدیر کرده و ابراز داشتند : با عنایت به بحران کووید ۱۹ و سویه جدید این بیماری انتظار می رود معاونین ، روسای ستادی و شهرستانی با مدیریت جهادی و  عزم بیش از پیش در جهت کنترل و پیشگیری از شیوع این ویروس در مراکز و در بین کارکنان تلاشی مضاعف داشته باشند.

مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: چاره ای جز همزیستی و سازگاری با شرایط کنونی بحران کرونا وجود ندارد و  در شرایط کنونی عملکرد بهتر و ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف مستلزم برنامه ریزی ، رعایت اقدامات و پروتکل های بهداشتی مانند فاصله گذاری فیزیکی رعایت به جد کارکنان در جهت عدم حضور در تجمعات، عدم مسافرت تا حد امکان  و ضرورت رعایت دستورات بهداشتی در ستاد و شهرستانها تا بتوان به شرایط مطلوب مانند قبل بازگشت .

مدیر کل در ادامه همچنین به عدم رفت و آمد پرسنل دارای اعلائم بیماری در مراکز اشاره و به نظارت در رفت  آمد ها مددجویان و پرسنل تاکید داشتند و در پایان شفاف سازی در ارائه خدمات و تلاش مضاعف در جهت گذر از بحرا ن کووید ۱۹ را  موثر دانستند و از ارائه پشنهادات و انتقادات سازنده در ارئه خدمات به جامعه هدف استقبال کردند .

در ادامه این جلسه اعضاء حاضر و روئسای شهرستانها گزارشی از عملکرد و اقدامات حوزه و شهرستان خود را در خصوص پیشگیری از کرونا ارائه کردند .

کد خبر 49861

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد