بازدید معاون بهزیستی استان از تولیدات مددجویان ملارد

معاون توانبخشی بهزیستی استان تهران با حضور در شهرستان ملارد از نمایشگاه آثار دستی مددجویان تحت حمایت سازمان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری دقت نیوز، سید احمد خادم ضمن تقدیر از زحمات و هنر این افراد گفت: معلولان در تمامی عرصه ها ثابت کرده اند که معلولیت محدودیت نیست و این افراد همواره با تلاش و پشتکار در حال حرکت به سوی جلو و کسب موفقیت های بیشتر هستند.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در حاشیه این بازدید ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص آثار مددجویان گفت: بسیاری از این افراد دارای معلولیت های شدید جسمی و حرکتی هستند ولی بازهم متوقف نشده اند و هر روز در حال پیشرفت بوده و دست از تلاش بر نمیدارن.
وی در ادامه گفت یکی از این غرفه ها به مددجویان جسمی حرکتی این اداره اختصاص یافته که در منزل و با همکاری اعضای خانواده خود در حال پرورش گل وگیاه میباشند و تمامی مراحل را در منزل خود انجام میدهند.

خادم در ادامه افزود: غرفه ای دیگر متعلق به لطفعلی نظارتی توانخواه جسمی حرکتی است که علارغم معلولیت شدید، هنری ارزنده در خلق تابلوهای منبت کاری و خوشنویسی دارد.

در بخش دیگری از این نمایشگاه محصلات خانگی زنان دارای معلولیت و همچنین مادران دارای فرزند معلول به نمایش گذاشته شده بود که شامل : انواع ترشی و مرباهای خانگی ، بافتنی و …. بود.

کد خبر 48606

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد