تغییر و تحول مدیریت آسایشگاه سالمندان و معلولین غرب گیلان / صومعه سرا

صبح روز اول مهرماه با حضور نماینده محترم دفتر ولایت فقیه در استان جناب حجت الاسلام جهانی ، مدیرکل بهزیستی گیلان دکتر حسین نحوی نژاد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی مدیریت آسایشگاه سالمندان غرب گیلان تغییر یافت .

دکتر حسین نحوی نژاد ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و  گرامیداشت یاد خاطره شهدا وامام شهدا وهفته دفاع مقدس عنوان کرد : خدماتی را که دولت جمهوری اسلامی انجام میدهد براساس اصل ۴۴ قانوم اساسی و قوانین موضوعی کشور بوده و تلاش براین است که به دست آحاد مردم انجام شود به خصوص افرادی که عائله الهی هستند .

وی افزود : این مراکز برای افرادی است که تمشیت امور خود را نمیتوانند انجام دهند و دولت سعی میکند از طریق مشارکت بخش غیر دولتی جهت رفاه و سلامت اجتماعی و روانی ، اقدامات لازم را انجام دهد .

مدیرکل بهزیستی گیلان بابیان اینکه رعایت نکردن حقوق معلولین و محرومین خط قرمز من است گفت : سیر خدمات و وضعیت رفاهی محرومین باید بهنر گردد و تمامی زوایای این قضیه باید بررسی شود

وی در ادامه افزود : تفکر بهزیستی زیر مجموعه ولایت  فقیه است و ما تمام تلاشمان را برای بهبود کیفی زندگی توانخواهان خود خواهیم کرد ، در پایان ضمن تشکر از خدمات مدیریت اسبق این مسئولیت به مهندس جباری واگذار شد .

کد خبر 4759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد